eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibluecash › Re: bluecash
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bluecash
    Date: Wed, 16 Apr 2014 00:19:57 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 34
    Message-ID: <likbad$l8e$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <7...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: ip-219-196.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1397600397 21774 87.239.219.196 (15 Apr 2014 22:19:57
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Apr 2014 22:19:57 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3522.110
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3522.110
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:601838
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "wefe" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:7865c344-0e94-4cf2-8477-f00bd4edd5e0@go
    oglegroups.com...

    > chciałem zasilić saldo BlueCash.
    > Za pomocą ich strony przelewy24 zrobiłem (kwota nie mała ) przelew(
    > transfer)
    > i pieniądze nie doszły.
    > Z rachunku bankowego pieniądze zostały pobrane a w bluecash nie ma.
    > Zgłosiłem reklamacje ponad tydzień temu, każą czekać.
    > Ma ktoś jakieś doświadczenia ile to jeszcze może trwać, lub jakiś pomysł
    > jak to przyspieszyć??

    Czy kwota przelewu przekraczała 20k lub czy dane nadawcy przelewu były
    niezgodne z danymi właściciela konta Bluecash?

    Dzwoniłeś na infolinię, więc wykluczamy możliwość, że jest to stare
    anonimowe konto BC, bez podanych danych osobowych.

    Tydzień to dramatycznie długo, miałem sporo reklamacji w BC (kilkanaście,
    ale robiłem wieleset operacji) i typowy czas ich rozwiązywania to do 24
    godzin. A ich rekord w moim przypadku to 3 dni. W tydzień trudno mi
    uwierzyć.

    Ogólna uwaga jest taka, ze z Blue Media bardziej opłaca się kontaktować
    mailowo niż telefonicznie.

    Jakbyś podał na grupie bank źródłowy, może byłbym w stanie zasugerować co
    się wydarzyło, w szczególności gdyby był nim BZWBK wiedziałbym prawie na
    pewno.

    BTW, Przelewy24 to inny podmiot niż Bluecash. Nie wiem tak do końca co
    właściwie zrobiłeś, ale w Przelewy24 masz do każdej niezakończonej online
    transakcji jej numer i hasło do sprawdzenia statusu. I co tam widać?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1