  • 1. Data: 2003-12-28 18:35:31
    Temat: bkobp i iban
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    ten bank... ech ta instytucja ma problem
    podaja numery niby w formacie iban, ale jest tylko 19 cyfr poniewaz debile
    usuwaja zera.
    Niestety dopelnienie zerami w odpowiedniej kolejnosci nic nie daje bo suma
    kontrolna jest zla.

    Czy macie jakis prosty kalkulator na cyfry kontrolne ?

    Marcin

  • 2. Data: 2003-12-28 18:56:54
    Temat: Re: bkobp i iban
    Od: "Robert Wicik" <N...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl> napisał w
    wiadomości news:bsn7t8$778$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> [...]
    > kontrolna jest zla.
    >
    > Czy macie jakis prosty kalkulator na cyfry kontrolne ?

    Musisz zdobyc najnowszy numer tego rachunku, z tamtym nie kombinuj, bo nic z
    tego nie wyjdzie.

  • 3. Data: 2003-12-28 21:04:51
    Od: "devcio" <d...@t...pl>

    www.ebanki.pl IBANator :))

    --
    ------------
    | devcio |

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku
    to przelej ją na:
    77114020040000300224907057
    liczy się każdy grosz......

  • 4. Data: 2003-12-28 22:55:36
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

> [...]

    > ten bank... ech ta instytucja ma problem
    > podaja numery niby w formacie iban, ale jest tylko 19 cyfr poniewaz debile

    Wypada się w temacie troszkę lepiej orientować, zanim zacznie się rzucać
    hasła typu 'debile'. :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 5. Data: 2003-12-28 23:06:12
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Ja uważam, że tylko debile mogli opracować nowy system numeracji bez zachowania
    starego sześciocyfrowego numeru gdzieś w środku!!
    JaC

  • 6. Data: 2003-12-28 23:22:07
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "666" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    hasła typu 'debile'. :-/

    >Ja uważam, że tylko debile mogli opracować nowy system numeracji bez
    zachowania starego sześciocyfrowego numeru gdzieś w środku!!

    Szczerze? A ja uważam, że tylko debil nie potrafi nauczcyć się odpowiadać
    pod cytatem, skoro na wielu grupach był WIELE RAZY o to najpierw grzecznie
    proszony, później już bardziej stanowczo, a ostatnio nazwany wprost trollem.

  • 7. Data: 2003-12-28 23:35:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "666" <j...@o...pl> writes:

    > Ja uważam, że tylko debile mogli opracować nowy system numeracji bez
    > zachowania starego sześciocyfrowego numeru gdzieś w środku!!

    Wez nic nie mow. Najpierw wprowadzili te swoje (za krotkie, jak sie
    zaraz potem okazalo) numerki z liczba kontrolna, i one nie mialy nic
    wspolnego ze starym numerem, a teraz wprowadzaja numery 26-cyfrowe,
    ktore nie maja nic wspolnego z zadnym z poprzednich wariantow...

    MJ

  • 8. Data: 2003-12-29 01:09:04
    Od: "666" <j...@o...pl>

    N aszczęście tychże numerków można było w ogóle nie używać, bo 'stare' działają
    ciągle...
    JaC

  • 9. Data: 2003-12-29 20:45:25
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    666 napisał:
    > N aszczęście tychże numerków można było w ogóle nie używać, bo 'stare' działają
    ciągle...
    > JaC

    Do czasu...

    P.S. Odpisuj POD postem a nie nad nim...