  • 1. Data: 2003-12-28 13:07:31
    Temat: Inteligo - pytanko
    Od: "emandk" <e...@p...onet.pl>

    Witam szacownych bankowców,
    wszystkiego dobrego życzę z okazji Świąt.

    mam jedno pytanie (naiwne ale jeszcze nie płaciłem)
    * jak płacę kartą Inteligo w sklepie to: czy podpisuję czy wpisuję PIN ?

    pozdr.emandk

  • 2. Data: 2003-12-28 13:19:19
    Temat: Re: Inteligo - pytanko
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "emandk" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > mam jedno pytanie (naiwne ale jeszcze nie płaciłem)
    > * jak płacę kartą Inteligo w sklepie to: czy podpisuję czy wpisuję PIN ?

    W Polsce: podpis

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 3. Data: 2003-12-28 14:10:42
    Od: Krecony <k...@y...com>

    On Sun, 28 Dec 2003 14:07:31 +0100, "emandk" <e...@p...onet.pl>
    wrote:

    >* jak płacę kartą Inteligo w sklepie to: czy podpisuję czy wpisuję PIN ?
    W Czechach - nie udalo mi sie zaplacic :-(
    Pozdrawiam,
    Radek

  • 4. Data: 2003-12-28 18:42:00
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > W Polsce: podpis

    A dlaczego w Polsce? :-) Przecież to różnie bywa... raz się podpisuje a raz
    wklepuje PIN.
    --
    Jacek Wojaczyński

  • 5. Data: 2003-12-28 20:11:54
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    >..... a raz wklepuje PIN.

    gdzie Ci ostatnio udało się zapłacić kartą Inteligo z wklepywaniem PINu ?

  • 6. Data: 2003-12-28 20:44:17
    Od: "MW" <w...@o...pl>

    Z potwierdzenia Pinem np na stacjach ORLEN i niektórych hipermarketach.

  • 7. Data: 2003-12-28 22:44:01
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > Z potwierdzenia Pinem np na stacjach ORLEN i niektórych hipermarketach.

    Widocznie mam kartę innego Inteligo :(

  • 8. Data: 2003-12-28 22:48:03
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:bsnmc6$2fjs$1@mamut.aster.pl...

    > Widocznie mam kartę innego Inteligo :(

    Ja także. :-/

  • 9. Data: 2003-12-28 22:50:08
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Jacek Wojaczyński" <k...@z...org> napisał w wiadomości

    > A dlaczego w Polsce? :-) Przecież to różnie bywa... raz się podpisuje a
    raz
    > wklepuje PIN.

    W Polsce nigdy nie zdarzyło mi się wklepywać PINu. A jest to moja podstawowa
    karta, którą płacę nawet za jedną półlitrową colę, kiedy chce mi się pić.
    :-)
    O _jednej_ gazecie nie wspominając. :-)

    Za to w Portugalii PINowanie było standardem [tylko w restauracji nie
    musiałem PINować].

  • 10. Data: 2003-12-29 20:10:26
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Krecony napisał:

    > W Czechach - nie udalo mi sie zaplacic :-(

    Dlaczego?