  • 1. Data: 2003-12-27 18:33:50
    Temat: jak szybko po wplywie srodkow na unverified konto, PayPal kradnie kase?
    Od: Staszek <s...@p...onet.pl>

    chcialem sie poradzic-

    zapewne wszyscy znaja temat blokowania kasy przez PayPala userom z not
    approved krajow ktorzy probowali obejsc to podajac podczas rejestracji
    adres jakiegos cywilizowanego kraju

    pytaniem jest - jak szybko po wplywie kasy na takie konto PayPal
    blokuje ja - kradnie mowiac wprost :)

    czy daja choc z kilka godzin abym zdazyl odlac ja na konto PayPala
    kumpla ktory ma tam full verified konto?

    z gory thx za odp

    stach

  • 2. Data: 2003-12-27 22:33:38
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    On 2003-12-27, Staszek <s...@p...onet.pl> wrote:
    > pytaniem jest - jak szybko po wplywie kasy na takie konto PayPal
    > blokuje ja - kradnie mowiac wprost :)

    Natychmiast, jesli kwota wplywu jest dla nich wystarczajaco duza zeby
    oplacalo sie ja ukrasc.

    Mi dwa lata prawie nie blokowali dopoki byly tam srodki mniejsze od 10
    USD. W momencie gdy pojawilo sie 33 USD, zabolowali natychmiast, jakby
    jakis automat mieli co wykrywa duze saldo.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-12-28 02:47:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Miernik <m...@c...pl> writes:

    > Mi dwa lata prawie nie blokowali dopoki byly tam srodki mniejsze od 10
    > USD. W momencie gdy pojawilo sie 33 USD, zabolowali natychmiast, jakby
    > jakis automat mieli co wykrywa duze saldo.

    A to dopiero ogromne saldo bylo :-)
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 4. Data: 2003-12-28 14:49:27
    Od: "Pawel" <n...@m...pl>

    > A to dopiero ogromne saldo bylo :-)

    czytaj uwaznie - nie ogromne tylko duze

    ogromne to ja mysle zaczyna sie tak od 50 USD w góre

    :-)