  • 1. Data: 2003-12-28 18:17:50
    Temat: western union vc internet
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Czy ktos z Was wie, czy mozna dokonac przeslania pieniedzy za posrednictwem
    western union za granice - korzystajac z internetu i platnosci karta
    krdytowa ?
    bo tak szukam i wychodzi mi na to, ze tylko osobista wizyta w banku, byc
    moze jest tak z powodu regulaminowego 'badania zrodla pochodzenia pieniedzy'
    ? ale jednak wydaje mi sie to dziwne, ze przy tak wysokich oplatach, nie da
    sie tego zrobic przez net
    dzieki za info

  • 2. Data: 2003-12-28 19:13:12
    Temat: Re: western union vc internet
    Od: "Jim J." <j...@w...pl>

    Dnia 2003-12-28 19:17, Użytkownik krab napisał:

> [...]
    > ? ale jednak wydaje mi sie to dziwne, ze przy tak wysokich oplatach, nie da

    jest cos takiego jak bidpay (bidpay.com)... (oddzial wester union). Niby
    do placenia za aukcje, ale.... jak sie strony dogadaja.

    Pozdrawiam
    Jim.

  • 3. Data: 2003-12-28 19:39:03
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Jim J." <j...@w...pl> napisał w wiadomości news:11610-> jest
    cos takiego jak bidpay (bidpay.com)... (oddzial wester union). Niby
    > do placenia za aukcje, ale.... jak sie strony dogadaja.

    no wlasnie - w czym bidbay jest gorszy od western union ? (pozatym, ze forsa
    dojdzie pozniej o dajmy na to 2 dni) ?
    moze jest tu jakis znawca zwyczajow inijno hamerykanskich coby mnie
    uswiadomic ? wygoda ? czy tylko bardzo zle nawyki ? graniczace z oszustwem ?
    ;-)

  • 4. Data: 2003-12-28 22:09:35
    Od: "j" <d...@o...pl>

> [...]
    > moze jest tu jakis znawca zwyczajow inijno hamerykanskich coby mnie
    > uswiadomic ? wygoda ? czy tylko bardzo zle nawyki ? graniczace z oszustwem ?

    W niczym nie jest gorszy, a przesyłka pieniedzy moze byc równie szybka jak w WU
    to zalezy ile za to chcesz zapłacić, sa rózne opcje.
    Jednak bidpay to jest system płatnosci aukcyjnych, czyli możesz zapłacić tylko
    za aukcje, za nic innego. I zeby było jasne, prosze nie myslic bidpay z WU bo
    to jest to samo, tylko ze tak jakby odrebna cześc zajmująca sie tylko aukcjami.
    Jesli chcesz przelac kase poprzez internet, bez posrednictwa aukcji i ma to byc
    money order, przy najwyzszej opłacie dostarczony nastepnego dni (16 $ to
    kosztuje) to mozesz skorzystać także z payingfast, ale kwota przekazu
    bezaukcyjnego to tylko 75$
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 5. Data: 2003-12-28 22:51:30
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "j" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to zalezy ile za to chcesz zapłacić, sa rózne opcje.
    > Jednak bidpay to jest system płatnosci aukcyjnych, czyli możesz zapłacić

    dzieki za info, to ze bidpay jest do platnosci za aukcje - to widac na ich
    stronach, ale .. :-))
    jest tam rowniez opcja 'inne aukcje' - nie placilem - wiec nie wiem - po
    prostu dokonywalem jedynie symulacji az do momentu 'wyslij', wszystkie dane
    mi przyjelo, wiec sadzilem, ze mozna rowniez wpisac sobie nr aukcji 9999 id
    aukcji 9999 name = private itp a forsa dojdzie, jak rozumiem, nie jest to
    zgodne z praktyka stosowana ?
    Moje pytania dotycza dosc nietypowej sytuacji - niezwiazanej z aukcjami -
    chce komus zaplacic - sugerowalem wlasnie metode bidpay - ale otrzymalem
    maila odmownego - wlasnie w twoim stylu :-)) że to nie ten westernunion :-)
    zapewne wychodze z dziwnego zalozenia - jakby nienaturalnego, paypal tez nie
    jest dla polakow, a polacy nim sie jednak posluguja, wiec czemu nie
    poslugiwac sie np bidpay do transeferu forsy do uni ? - jesli na to ich
    system pozwala,
    oczywiscie za wszystkie grzechy z gory i z dolu, że chcialem kogoś
    wykorzystać płacąc mu godziwie ... zaluje :-)
    rozumiem, że skorzystanie z 'prawdziwego' ....wu poprzez internet i karte
    kredytowa - nie jest jednak mozliwe - szkoda, bo trza bedzie dralowac do bph
    :-)