  • 1. Data: 2003-12-28 19:59:36
    Temat: [mBank] - historia operacji
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Po zalogowaniu sie do mBanku widze ze mam dostepne srodki na eKoncie, po
    wejsciu do histroii saldo wynosi tam 0 PLN. Wiem skad sa pieniadze (przelew
    wewnetrzny od innego klienta mBanku). Inny klient po zalogowaniu sie do
    siebie ma pomniejszone srodki dostepne, jednak w historii nie ma ze operacja
    zostala wykonana. Jest to zlecenie stale ktore zostalo wykonane wczoraj. Czy
    ktos jeszcze zauwazyl u siebie braki w historii operacji?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-12-28 20:25:40
    Temat: Re: [mBank] - historia operacji
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bsncnf$47u$...@i...gazeta.pl,
    JaKi <j...@g...pl>:
> [...]
    > historii nie ma ze operacja zostala wykonana. Jest to zlecenie stale
    > ktore zostalo wykonane wczoraj. Czy ktos jeszcze zauwazyl u siebie

    Jak juz wielokrotnie pisano, historia w mBanku odnosi sie tez do
    przyszlosci. Ustaw date jutrzejsza jako zakres gorny historii i powinno sie
    wszystko zgodzic.

    --
    Robert