  • 41. Data: 2008-02-20 21:42:50
    Temat: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 20:13, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Ok, W przypadku tej karty wystarczy zostawić sobie rezerwę na te kilka
    > transakcji miesięcznie, resztę przelewać i roczny koszt obsługi karty
    > przy korzystaniu z przelewów spada do 18 zł.

    W Visa Newsweek jest 50 transakcji naliczanych rocznie a nie
    comiesiecznie - to zapewne jeszcze latwiej (ale promuje Moneypl, w
    ich intencji ta jedna wiecej miesiecznie zdrowaska, tfu...transakcja ;)

  • 42. Data: 2008-02-20 22:25:21
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Zyciowy pech i Parkinson chcą, że zwykle ptaszek robi nam na głowę dokładnie w
    momencie, w którym łamiemy nogę na skórce
    od banana.
    I mozna się nie podnieść.
    JaC

    -----

    > W zasadzie to jest taki prezent banku, "na wieczne oddanie", przy wykorzystywaniu
    tego mechanizmu i dwóch lub więcej
    sprzężonych kartach.

  • 43. Data: 2008-02-20 22:27:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 23:25, " 666" <j...@w...eu> wrote:
    > Zyciowy pech i Parkinson chcą, że zwykle ptaszek robi nam na głowę dokładnie w
    momencie, w którym łamiemy nogę na skórce
> [...]

    No...Ja tez mam czasem taka wizje, jak leze na intensywnej po jakims
    (tfu, tfu, tfu..) i usiluje w skrocie przekazac synowi co ma gdzie
    przelac w tym tygodniu. A on kwadratowe oczy....

  • 44. Data: 2008-02-20 22:35:20
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    No...Ja tez mam czasem taka wizje, jak leze na intensywnej po jakims
    (tfu, tfu, tfu..) i usiluje w skrocie przekazac synowi co ma gdzie
    przelac w tym tygodniu. A on kwadratowe oczy....

    Ja to już w ogóle nie wyobrażam sobie świata, w którym nie istnieją przelewy
    z datą przyszłą zlecane przez internet z telefonu. :-)))

    marekz

  • 45. Data: 2008-02-20 22:45:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 23:35, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:

    > Ja to już w ogóle nie wyobrażam sobie świata, w którym nie istnieją przelewy
    > z datą przyszłą zlecane przez internet z telefonu. :-)))

    Na OIOM-ie nie dzialaja.

  • 46. Data: 2008-02-20 22:46:49
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Na OIOM-ie nie dzialaja.

    Nie jestem z natury pesymistą.

  • 47. Data: 2008-02-20 23:39:36
    Od: IżI <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl>

    blad pisze:

    > czy WBK pozwala bez natychmiastowych odsetek pobrac z KK
    > gotowke w bankomacie? Jesli nie, to w koncu zatkają obecne
    > obejście tej możliwości i te odsetki wam dołożą
    > *** blad ***

    Za wybranie gotówki z bankomatu z KK płacisz min 7zł prowizji lub
    3%wyciąganej kwoty dodatkowo jest ona oprocentowana w wysokości 1.5%.

    --
    iRiver T10 + PX100

  • 48. Data: 2008-02-21 08:33:41
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A nawet jesli działaja, to rodzinie nie wypada wtedy prosic.
    JaC

    -----

  • 49. Data: 2008-02-21 08:59:19
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "MarekZ" ...

    > Nie jestem z natury pesymistą.

    A moze chociaz realistą ?

    PS:
    hobbysci z marnymi dochodami i kosmicznymi limitami...
    'to jakies chore jest'

    --
    T.F.

  • 50. Data: 2008-02-21 10:15:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "IżI"

    > Za wybranie gotówki z bankomatu z KK płacisz min 7zł prowizji lub
    > 3%wyciąganej kwoty dodatkowo jest ona oprocentowana w wysokości 1.5%.

    no właśnie - dlatego jak żona dostaje nową KK to zaraz rekwiruję
    i niszczę PIN, zapisując go wcześniej w szyfrowanym pliku :-)

    gorzej jak KK będą chipowe i z obowiązkowym PINem - wtedy
    może niejeden klient zaqpomni o kosztach i skorzysta z bankomatu
    *** blad ***