  • Data: 2019-05-16 11:13:40
    Temat: Re: banksterzy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 maja 2019 10:29:05 UTC+2 użytkownik ń napisał:
    > To jest teza dyskusyjna, w najlepszych lokalizacjach (dobro rzadkie) nie spadły
    lecz wzrosły złotówkowo, natomiast wobec zmiany
    > kursu jednak spadły frankowo/dolarowo.

    No to spadły - dla frankowiczów.

    > Pokaż palcem, gdzie ceny za m2 z rynku wtórnego inwestycji z 2008 są niższe obecnie
    niż była u dewelopera w 2008.

    Teraz znów jest górka, więc kosztują mniej więcej tyle samo.
    Pytanie, co gorsze - dziura w ziemi (lub jej brak - a ja nawet kupowałem pierwsze
    mieszkanie jak jeszcze deweloper działki nie miał - a kupił ją już poza rozpoczęciu
    budowy) czy mieszkanie już 10-letnie?
    Hmmm, jest szansa, że po tych 10 latach nie ma już zarządu dewelopera we wspólnocie,
    czyl najgorszej zarazy.

    A swoją drogą ostatnio słyszę o oddawanych "osiedlach", gdzie w umowie jest wpisane,
    że zarząd dewelopera będzie we wspólnocie tylko rok, a potem, niezależnie od uchwały,
    będzie zarząd "właścicielski".
    To jakaś zmiana w prawie?

    Zaś mieszkania trzeba było kupować w 2013 - te, co w 2008 kosztowały po 10k/m^2 a
    nawet nie było dziury w ziemi, w 2013 można było kupić po 7,5k/m^2 i od ręki zaczynać
    wykańczanie.