  • 1. Data: 2007-01-09 18:06:32
    Temat: bankomat zlodziej! - jak to zalatwic?
    Od: "nowy140" <n...@p...onet.pl>

    Witam. Mieszkam od jakiegos czasu w Niemczech konto mam w Postbank.
    Wybieralem kase w BSK w katowicach i po pierwszej probie wyszla karteczka z
    idiotycznym napisem "nieaktualny adres" czy jakos tak podobnie - niestety
    nie mam tej karteczki.
    Wbilem pin ponownie i za drugim razem juz wybralem kase. Niestety pare dni
    potem patrze na wyciag w postbanku online i okazuje sie ze dwa razy
    odciagnieto mi z kata te kase!
    BSK umywa rece i mowia ze mam to zalatwiac w Postbank....
    Pogielo ich? Przeciez nie pojade specjalnie do niemiec tak nagle a kasa jest
    mi gwaltwonie potrzebna...
    Pliss poratujcie jak sie za tym zakrecic...
    tn

  • 2. Data: 2007-01-09 18:32:29
    Temat: Re: bankomat zlodziej! - jak to zalatwic?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-09 19:06, nowy140 stwierdził, że:
> [...]
    > karteczka z idiotycznym napisem "nieaktualny adres" czy jakos tak
    > podobnie - niestety nie mam tej karteczki.

    Dziwny komunikat (pomijając to, że na karcie adresu zapisanego nie masz).

    > Wbilem pin ponownie i za drugim razem juz wybralem kase. Niestety pare
    > dni potem patrze na wyciag w postbanku online i okazuje sie ze dwa razy
    > odciagnieto mi z kata te kase!

    Czy aby na pewno zaksięgowano? Może po prostu blokada jest.

    > BSK umywa rece i mowia ze mam to zalatwiac w Postbank....

    Racje mają.

    > Pogielo ich?

    Nie, nie jesteś ich klientem.

    > Przeciez nie pojade specjalnie do niemiec tak nagle a kasa
    > jest mi gwaltwonie potrzebna...

    Telefonicznie nie możesz załatwić tego ze swoim bankiem? Spróbuj może
    tej opcji.

    > Pliss poratujcie jak sie za tym zakrecic...

    Postaraj się jak najszybciej skontaktować ze swoim bankiem, choćby
    telefonicznie/internetowo.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2007-01-09 19:32:56
    Od: "nowy140" <n...@p...onet.pl>

    > Dziwny komunikat (pomijając to, że na karcie adresu zapisanego nie masz).

    Prosil o weryfikacje klienta/danych/adresu
    wiem ze to idiotycznie brzmi ze tego nie pamietam dokladnie ale wiadomo jak
    to jest jak czlowiek zagoniony...

    > Czy aby na pewno zaksięgowano? Może po prostu blokada jest.

    Wlasnie sprawdzalem. byly dwie transakcje jedna po drugiej jak logowalem sie
    pin'em w system. Roznica niecala minuta. Druga transakcja zakonczyla sie
    prawidlowo i ta wyleciala z wstepnych ksiegowan do ostatecznych i zostala
    wybuchowana z konta. Druga czyli ta z kwitkiem jeszcze wisi.
    Wczoraj wisialy obie.

    > Racje mają.

    I wszystkie dokumenty lacznie z ksiegowaniami tego bankomatu za dany dzien
    przekaza tylko na zadanie postbank?

    > Telefonicznie nie możesz załatwić tego ze swoim bankiem? Spróbuj może
    > tej opcji.
    > Postaraj się jak najszybciej skontaktować ze swoim bankiem, choćby
    > telefonicznie/internetowo.
    Wlasnie w zwiazku z tym ze nie wiedza jak zaksiegowac te transakjce pierwsza
    wisi ona jeszcze w systemie - uprzedzilem fakty wyslalem im info ze to jest
    blad. Zobaczymy co odpisza. Postanowilem narazie przydymic tylko przez net.
    Jak mi to wksieguja w konto na stale rusze ławą...
    Zalozmy ze to wyksieguja - ile czasu moze trwac odkreccenie tej sprawy?

  • 4. Data: 2007-01-09 20:53:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    nowy140 wrote:
> [...]
    > ławą...
    > Zalozmy ze to wyksieguja - ile czasu moze trwac odkreccenie tej sprawy?

    Pieniadze w takim razie wroca na konto - w Polsce taka blokada zajmuje
    ok. tygodnia

  • 5. Data: 2007-01-10 00:55:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Pieniadze w takim razie wroca na konto - w Polsce taka blokada zajmuje
    > ok. tygodnia

    Zalezy, moze byc nawet 3 miesiace, aczkolwiek raczej na KK (tam bank
    nie musi sie spieszyc z samodzielnym stwierdzeniem, ze blokada byla
    pewnie zla).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 6. Data: 2007-01-10 07:32:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> writes:

> [...]

    Na ogół jest przyjęta taka procedura.

    > Nie, nie jesteś ich klientem.

    Ale to jest kompletna nieprawda.

    MJ

  • 7. Data: 2007-01-10 07:52:42
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Dobrze, że reklamowałeśw banku, do którego należy bankomat, bo mogą przeliczyc
    gotówkę i sprawdzić (jak w przypadku, gdy
    bankomat wyda niewłaściwą kwotę).
    JaC

    It has removed 2880 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 8. Data: 2007-01-10 10:35:12
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:eo0n24$2bo$1@news.dialog.net.pl...
    > Nie, nie jesteś ich klientem.

    No nie do końca. Przecież zazwyczaj jest opłata za skorzystanie z "cudzego"
    bankomatu. Ktoś na tym zarabia...

    JS

  • 9. Data: 2007-01-10 18:45:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-10 11:35, ianus stwierdził, że:
> [...]
    > wiadomości news:eo0n24$2bo$1@news.dialog.net.pl...
    >
    > No nie do końca. Przecież zazwyczaj jest opłata za skorzystanie z "cudzego"

    Ale to prowizja, którą pobiera Twój bank, a nie obcy, a kto na tym
    zarabia - pewnie jeden i drugi :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2007-01-11 18:27:59
    Od: "nowy140" <n...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:45a400bd$1@news.home.net.pl...

    > Pieniadze w takim razie wroca na konto - w Polsce taka blokada zajmuje ok.
    > tygodnia

    wlasnie wystapila taka sytuacja. Prawidlowa transakcja juz poszla w koszta a
    ta pomylkowa ciagle wisi na tzw. wstepnych ksiegowaniach - nie umiem tego
    inaczej przetlumaczyc....
    na moje maile wysylane z systemu bankowego czyli wraz z tzw TAN /nr
    zastrzezony transakcji czy kod/ nie odpowiadaja :-(
    ani w te ani w te....
    czy moge miec nadzeje ze odblokuja te kase po tymze wlasnie tygodniu czy tez
    mam dymic jeszcze bardziej i za raczke pokazac wielkopanstwu ze sie albo tu
    albo tam 'jeb#$%#li?'