  • 1. Data: 2005-01-15 15:05:18
    Temat: bank slaski-przelewy telefoniczne?
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    czy w bsk mozna zrobic przelew przez telefon? bo przez internet to na pewno?

  • 2. Data: 2005-01-15 17:05:17
    Temat: Re: bank slaski-przelewy telefoniczne?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Ruua napisał(a):
    > czy w bsk mozna zrobic przelew przez telefon? bo przez internet to na
    > pewno?

    Tak. Poza tym telefoniczny dostęp był wcześniej -
    http://www3.ing.pl/u235/navi/50016 Czy tak ciężko poszukać na stronach
    banku?

    K.

  • 3. Data: 2005-01-15 19:05:16
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...

    > Czy tak ciężko poszukać na stronach banku?

    wiesz co - jak to bylo takim problemem dla ciebie, to trzeba bylo nie tracic
    czasu:( 99% informacji tutejszych mozna gdzies sprawdzic, a jednak tu sie o
    nich rozmawia.

  • 4. Data: 2005-01-16 15:45:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Ruua napisał:

    > wiesz co - jak to bylo takim problemem dla ciebie, to trzeba bylo nie
    > tracic czasu:( 99% informacji tutejszych mozna gdzies sprawdzic, a
    > jednak tu sie o nich rozmawia.

    Nie, nie było problemem. Bo gdybym ja nie odpisał ja, to na pewno
    zrobiłby to ktoś inny. Gorzej, że wszyscy teraz czekają "na gotowe".
    Dlatego zdziwił mnie fakt, że łatwiej wysłać posta, niż wejść na stronę
    banku i w najgorszym wypadku skorzystać z wyszukiwarki na bankowej
    stronie, prawda? Zajęłoby to mniej czasu.

    K.

    P.S. Skonfiguruj sobie lepiej Outlook Express dla grup dyskusyjnych, bo
    "krzaczysz". Instrukcja tutaj - http://evil.pl/pip/czytniki.html