  • 1. Data: 2005-01-15 12:24:53
    Temat: budżet domowy z prognozowaniem ...
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    Witam,

    Przeglądnąłem kilka programów do obsługi budżetu, ale szczerze mówiąc nie
    znalazłem nic, co pozwalałoby na prognozowanie stanu finansów. Większość
    programów pozwala na wpisywanie wydatków (kilka nawet na pobieranie z
    ebanków polskich), dodawanie kategorii wydatków i przychodów.

    Albo ja jestem jedyną osobą, która przewiduje na kilka miesięcy w przód stan
    swoich finansów i planuję w związku z tym inwestycje, albo nie znalazłem
    takiej opcji.

    Sprawa jest prosta
    1. wpisuję listę stałych miesięcznych źródeł dochodów
    2. wpisuję listę stałych miesięcznych (lub inaczej cyklicznych) wydatków
    3. mam możliwość edycji poszczególnych zdarzeń w przyszłości

    program umożliwia prognozowanie jak zachowa się mój budźet np. w marcu tego
    roku jeśli nic się nie zmieni i na przykład co się stanie, jeśli wezmę nowy
    kredyt lub zmienię pracę na mniej płatną, ale bardziej satysfakcjonującą :)

    Czy ktoś zna program, który to umożliwia?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2005-01-15 22:58:07
    Temat: Re: budżet domowy z prognozowaniem ...
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Przeglądnąłem kilka programów do obsługi budżetu, ale szczerze mówiąc nie
    > znalazłem nic, co pozwalałoby na prognozowanie stanu finansów.

    excel?

    maciej

  • 3. Data: 2005-01-16 03:29:25
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    S...@s...pl news:csc76m$e8k$1@news.onet.pl

    > excel?

    Gnumeric

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 4. Data: 2005-01-16 11:30:16
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    > Czy ktoś zna program, który to umożliwia?

    Najlepszy to własny arkusz w ulubionym programie kalkulacyjnym ;-D

    Ale może zobacz też MS Money?

    RJCz

  • 5. Data: 2005-01-16 14:34:33
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:csc76m$e8k$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): chrabcio z adresu <S...@s...pl> napisał(a):

    > excel?

    na to już wpadłem i używam :)
    problem w tym, że kiedy na przykład zmieniają się stałe wydatki, lub stałe
    przychody to trochę pracy jest, a ne wpisuję tego w jednym miejscu -
    zrobienie tekiego formularza też nie jest niemożliwe, ale raczej wolę
    sprawdzić czy ktoś przede mną takiej pracy nie wykonał niż po raz drugi
    robić coś co może być gotowe.

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 6. Data: 2005-01-16 18:52:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-16 12:30, Użytkownik Rafał J. Czekała napisał:

    > Ale może zobacz też MS Money?

    Strasznie "ciężki" jest...

    --
    Marcin Nowakowski