  • 51. Data: 2004-05-14 06:58:23
    Temat: Re: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to?
    Od: c...@p...onet.pl

    > trafem -
    > nie
    >
    > no!
    > i tak sobie zripowałem IP jego "X-Forwarded-For: 193.108.177.77"
    >
    > i wyszło:
    > person:       Krzysztof Niziolek
    > address:      Bank Przemyslowo-Handlowy SA
> [...]
    A Pan Janke z Poznania?

  • 52. Data: 2004-05-14 07:10:01
    Od: c...@p...onet.pl

    > O, to ciekawe co piszesz ;)

    to bardzo ciekawe co on pisze :)

    ja się też nieźle uśmiałem :) , bo NIE JESTEM PRACOWNIKIEM banku BPH (nie
    zawsze IP o tym świadczy). ale burza wcześniej była niezła. napisze jeszcze że
    mój sezam działa tak jak powinien, a z BPH nie mam żadnych problemów.

    Pozdrawiam!

  • 53. Data: 2004-05-14 07:14:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > bo NIE JESTEM PRACOWNIKIEM banku BPH

    Jaaaaasne.

    >(nie
    > zawsze IP o tym świadczy).

    A co? W BPH admini sobie kawiarenkę internetową uruchomili i właśnie z niej
    korzystasz?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 54. Data: 2004-05-14 07:19:42
    Od: c...@p...onet.pl

    > Jaaaaasne.

    > A co? W BPH admini sobie kawiarenkę internetową uruchomili i właśnie z niej
    > korzystasz?

    kawiarenki jeszcze nie uruchomili.

    być może jestem studentem na praktykach w jakieś małej mieścinie w bph ?

  • 55. Data: 2004-05-14 07:23:22
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > A Pan Janke z Poznania?

    zripuj sobie :))) bepehafanatyku
    janke

  • 56. Data: 2004-05-14 07:34:54
    Od: c...@p...onet.pl

    szczerze pisząc, nie wiem czy BPH jest najlepszy, ale chciałem sprawdzić jakie
    jest zdanie innych. ale w bphu nie pracuje i nie bede sie tlumaczyl skad ip
    bph. pozdrawiam!

  • 57. Data: 2004-05-14 07:58:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > i nie bede sie tlumaczyl skad ip
    > bph.

    Bo nie jesteś w stanie podać sensownego wytłumaczenia. Może lepiej nie
    kompromituj się dłużej, a przy okazji swojego pracodawcy.

  • 58. Data: 2004-05-14 07:59:32
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    jakie
    > jest zdanie innych. ale w bphu nie pracuje i nie bede sie tlumaczyl skad

    czaha, daj już spokój, nie ośmieszaj się już, nas to też nie śmieszy co
    wypisujesz
    zbyszko janke

  • 59. Data: 2004-05-14 08:00:06
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > musisz byc hakerem z mr0ku

    Nie rozumiem zwrotu "z mr0ku", a poza tym bardzo zainteresowaly mnie te
    sztuczki z przyczyn czysto hobbystycznych ;-)

    Pozdrawiam
    sanula

  • 60. Data: 2004-05-14 08:24:44
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Widocznie ten bank ma tak malo klientow, ze na liscie jest moze z 4, z
    > czego 1 (Ty?) lubi ten bank, 2 sie przyzwyczailo, a ja zdzierzyc nie moge.

    Ja się niedługo zmyję, tyle że Inteligo nie chce mi dać takiego limitu
    debetowego, jaki mam w BPH. Ale to mnie zatrzyma maksymalnie na
    2-3 miesiące.

    Pozdrawiam,
    Artur