  • 31. Data: 2004-05-13 19:26:54
    Temat: Re: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to?
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl>

    "PiotR" <p...@p...com> wrote in message
    news:c7vtvv$ieq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dobrze,
    > >
    > tez mam takie odczucia:
    > dysponentki miłe
    > niskie opłaty
    > bankomaty zawsze on-line i nigdy nie maja brakow gotowki
    > atrakcujne oprocentowanie lokat

    tia, bardzo atrakcyjne, 2 letnia lokata, stała stopa procentowa od 2,8 do
    3,9 % w stosunku rocznym. A obligacje 2 letnie dają ponad 7%.
    Chyba BPH zaczęło także dbać o swój wizerunek w internecie :D

    Przemas

  • 32. Data: 2004-05-13 19:33:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    No OK, tu się zgodze, ale powiedz mi, co nie działa w Sez@ie?

    > Z pojawiajacych sie postow na temat BePeHahaha wynika, ze cudo pod nazwa Sezam
    > w dalszym ciagu jest w rozsypce,

    Mnie to działa, nie wiem, może mam więcej szczęścia niż inni ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 33. Data: 2004-05-13 20:09:03
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > No OK, tu się zgodze, ale powiedz mi, co nie działa w Sez@ie?

    Mialem juz z Toba nie gadac, bo nie cierpie rozmawiac z prostakami, ale
    zaszczyce Cie jeszcze raz. Pewnie ostatni.

    1. Pseudopowiadomienia przychodza kiedy chca, a czasami wcale (te z
    biezacym saldem rachunku).
    2. System nie jest on-line, nawet jak wyplace kase z bankomatu
    BePeHahahaha, to przez wiele godzin nie ma o tym zadnej informacji w
    Sezamie. Pewnie moglbym spokojnie przelew puscic i sobie niezly debet
    machnac.
    3. Zenujaca informacja o blokadach, choc jak na taki system to i tak
    szczescie, ze jakakolwiek jest.
    4. Sezam jest skomplikowany w obsludze, trzeba sie naklikac jak cholera,
    zeby cos zrobic.
    5. Informacja o przychodzacych przelewach jest niepelna, nie ma adresu
    nadawcy.

    Dalej nie chce mi sie wymieniac, bo staram sie korzystac z tego systemu
    nie wiecej niz jest to konieczne.

    Bartol

  • 34. Data: 2004-05-13 20:11:07
    Temat: Re: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to? [OT]
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > c:\nslookup 193.108.177.77
    >
    > http://www.ripe.net/perl/whois -> wpisać IP

    Wielkie dzieki

    Pozdrawiam

    sanula

  • 35. Data: 2004-05-13 20:16:01
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > i tak sobie zripowałem IP jego "X-Forwarded-For: 193.108.177.77"

> [...]

    Czesc

    To znowu ja. Pelen podziw dla takich sztuczek.

    Jak to sie robi, tzn. ripuje ?

    sanula

  • 36. Data: 2004-05-13 20:20:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 May 2004 19:07:27 +0200, w <c809on$voo$1@absinth.dialog.net.pl>, Marcin
    Nowakowski <m...@i...usunto.pl> napisał(-a):

    > Ty na prawde jesteś wychowany jakoś nie teges.

    Jo ziomal, nie kumam tej zajawki, o co drynda?

  • 37. Data: 2004-05-13 20:27:00
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-13 22:09, Użytkownik Bartol Partol napisał:
    > Mialem juz z Toba nie gadac, bo nie cierpie rozmawiac z prostakami, ale

    To dobrze, bo to by oznaczało, że rozmawiasz wyłącznie z sobą.

    > zaszczyce Cie jeszcze raz. Pewnie ostatni.
    >
    > 1. Pseudopowiadomienia przychodza kiedy chca, a czasami wcale (te z
    > biezacym saldem rachunku).

    Do mnie przychodzą codziennie, wprawdzie nie ma stałej pory (te z
    saldem), ale codziennie (mailem). A czy to pseudo czy nie - to nie ma
    chyba związku z ich działaniem, tylko jakościa.

> [...]
    > BePeHahahaha, to przez wiele godzin nie ma o tym zadnej informacji w
    > Sezamie. Pewnie moglbym spokojnie przelew puscic i sobie niezly debet

    Pewnie nie, trzeba było spróbować. A system jest jak najbardziej
    on-line, no chyba że tobie wielki człowieku coś nie działa.

    > 3. Zenujaca informacja o blokadach, choc jak na taki system to i tak
    > szczescie, ze jakakolwiek jest.

    Chwila, jest czyli działa, więc zastanów się nad tym co starasz się
    udowodnić.

    > 4. Sezam jest skomplikowany w obsludze, trzeba sie naklikac jak cholera,
    > zeby cos zrobic.

    Że niby co? Jakaż to operacja o WIELKI powoduje, że boli cię ręka od
    klikania.

    > 5. Informacja o przychodzacych przelewach jest niepelna, nie ma adresu
    > nadawcy.

    Sprawdź sobie coś, co nazywa się "ustawienia widoku", czy jakoś tak.

    > Dalej nie chce mi sie wymieniac, bo staram sie korzystac z tego systemu
    > nie wiecej niz jest to konieczne.

    No ale jest jakiś powód, dla którego go używasz, znów obiecywać będziesz?

  • 38. Data: 2004-05-13 21:04:22
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    janke <j...@p...onet.pl> wrote:
    > trafem -
    > nie
    >
    > no!
    > i tak sobie zripowałem IP jego "X-Forwarded-For: 193.108.177.77"

> [...]
    co?
    to namiary do osoby która odpowiada za sieć.

    --
    Zostałem w dniu 16 stycznia napadnięty z karata w szyję i wciągnięty
    w bramę i przydeptany przez sąsiada, których było dwóch.

  • 39. Data: 2004-05-13 21:05:23
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > tez mam takie odczucia:
    > dysponentki miłe
    > niskie opłaty
    > bankomaty zawsze on-line i nigdy nie maja brakow gotowki
    > atrakcujne oprocentowanie lokat

    Ja dodam jeszcze do tego szybko i zawsze autoryzujace sie karty
    kredytowe, brak wtop w rodzaju telefonow od PlusGSM: "znowu nie
    autoryzowalo sie stale zlecenie obciazenia KK" chociaz karta aktywna i
    limit nie przekroczony. Aha, dorzuce jeszcze bardzo tanie prowadzenie
    rachunku, blyskawiczna szybkosc rozpatrywania reklamacji a takze
    sensownosc ich KK (nie mozna zwiekszyc incydentalnie limitu poprzez
    wplate na rachunek karty).

    Niestety, sa i wady: oferta kredytow mieszkaniowych, mozliwosc
    przelewowo z karty traktowanych jak transakcje bezgotowkowe, no i
    zagrozenie, ze przy wysokich obrotach na karcie mozna ja sobie wznowic
    za darmo.

    uklony, marekz

  • 40. Data: 2004-05-13 21:11:19
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości
    > Pewnie nie, trzeba było spróbować. A system jest jak najbardziej
    > on-line, no chyba że tobie wielki człowieku coś nie działa.

    njwyrazniej jednak nie wiesz o czym piszesz
    pewnie nie wiesz nawet co to takiego on-line i tylko przed soba chcesz
    udowodnic ze masz cos do powiedzenia