    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: anulowanie przelewu - mozliwe?
    Date: Sun, 09 Dec 2007 01:59:32 +0100
    <fisnd6$9qq$1@nemesis.news.tpi.pl> <fitqke$eb6$1@inews.gazeta.pl>
    <fiu236$9ll$1@atlantis.news.tpi.pl> <m...@m...localdomain>
    <fiunhc$qkd$2@atlantis.news.tpi.pl> <m...@m...localdomain>
    <fj22ii$g5b$2@nemesis.news.tpi.pl> <fj30ks$gqh$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fj3343$ko7$2@news.onet.pl> <fj3ful$rvv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fj41tc$1hd$1@news.onet.pl> <fj46lh$p1k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <fj9v5v$gvk$1@atlantis.news.tpi.pl> <m...@m...localdomain>
    <fja1gv$njf$1@atlantis.news.tpi.pl> <m...@m...localdomain>
    <fjbui8$29e$1@atlantis.news.tpi.pl> <m...@m...localdomain>
    <fjfanp$3ti$1@atlantis.news.tpi.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > A udowodnić mogę pokazując wyciąg, na którym była kwestionowana
    > należność.

    Facet, pomysl chwile, probuje ostatni raz. Jesli chcesz "miec ostatnie
    slowo" to nie ma problemu.

    Co niby mozesz w taki sposob udowodnic? Chyba nie prawidlowe wykonanie
    przelewu? Zrozum ze zapisy na koncie maja tylko odzwierciedlac
    wykonane operacje, to nie jest odwrotnie.

    Myslisz ze tamta kobita, ktorej ktos przez pomylke zaksiegowal
    na koncie miliard zl (czy cos w tym stylu, nie pamietam - pare lat
    temu pokazywali w TV), tez moglaby twierdzic ze przeciez ma to
    na wyciagu? Albo na innym wydruku z bankomatu?

    A moze to bank mialby udowadniac ze ksiegowanie bylo bledne?

    > Jeśli bank ją usuną, to musi dowieść, że miał rację,a nie
    > ja, ze nie miał racji.

    Lepiej nie przekonuj sądu ze to wystarczy, bo bank bardzo latwo
    udowodni ze korekta byla zupelnie prawidlowa: kwoty sie zgadzaja,
    daty sa prawidlowe (np. korekta nie jest wczesniejsza albo
    z przyszlosci).

    Lepiej znajdz jakis sensowny dowod ze oryginalna operacja byla
    prawidlowa i powinna byc zaksiegowana. Albo, moim zdaniem lepiej,
    skoncentruj sie na tej szkodzie wywolanej wprowadzeniem w blad.
    --
    Krzysztof Halasa