  • Data: 2007-12-11 08:18:56
    Temat: Re: anulowanie przelewu - mozliwe?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa"

    > Niekoniecznie, pare razy zdazylo mi sie dostac zwrot za niezgodnosc
    > nazwy z numerem. Pare lat temu ostatnio, nie pamietam dokladnie, ale
    > formalnie chyba nic sie od tamtego czasu nie zmienilo.

    pare lat temu to i mnie sie to przytrafilo.
    Fortis przestal realizowac PZ bo mu sie nie wszystko zgodzilo, co przy
    polskich literkach w nazwisku nie jest dziwne :-)

    Teraz taki zapis pojawia sie coraz czesciej w regulaminach konta
    - np. DB-PBC nie wiem czy mial taki zapis ale od 1.1.2008 juz bedzie
    mial
    *** blad ***