  • Data: 2007-12-10 08:28:12
    Temat: Re: anulowanie przelewu - mozliwe?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"
    > Oczywiście bank ma prawo odrzucić przelew, jeśli dane na przelewie
    > nie zgadzają się danymi konta, ale powinien to uczynić zanim
    > zaksięguje na rachunku należność.

    powinien, ale nie robi tego. Teraz decyduje numer a literkom
    przygladaja
    sie jedynie w wypadku reklamacji

    > Od chwili jej zaksięgowania pieniądze stają się własnością
    > właściciela konta,

    i nieważne jest, że może tu chodzic o bezpodstawne wzbogacenie się
    (np. dwukrotnie wysłana paczka przelewów)

    > a pobranie ich nie jest korektą salda (jak to starasz się
    > sugerować), a po prostu pobraniem z rachunku. Skutki pobrania z
    > cudzego rachunku środków finansowych bez stosownego zlecenia
    > opisałem szeroko wcześniej i nie będę się powtarzał.
    >
    > No już jaśniej tego wyjaśnić nie potrafię.

    Banki zawsze w uzasadnionych przypadkach wykonywały korekty (storna)
    i jak pokazalem na podstawie nowego regulaminu DB-PBC bedą
    to robiły nadal. I ja nie mam nic przeciwko temu - na rachunku
    ma być to co moje, błedy należy skorygowac
    *** blad ***