  • 21. Data: 2004-06-05 15:47:34
    Temat: Re: anonimowe karty kredytowe
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:2nr7sujadz.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Jak na razie, istnieje jeszcze gotowka.

    problem w tym, ze istnieje coraz wiecej produktow niedostepnych za gotowke:
    uslugi w sieci, telefonia IP, mail drop service, zdalny numer telefonu
    stacjonarnego - to tylko przyklady.
    jesli chcesz pozostac anonimowy rowniez tu, musisz zaplacic anonimowo - a
    gotowka nie dziala :-(

    pzdr,
    rafal urbanelis

  • 22. Data: 2004-06-05 15:50:42
    Temat: Re: anonimowe karty kredytowe - uproszczenie
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> schrieb im
    Newsbeitrag news:c9snb1$npe$1@news.onet.pl...

    > Dalej juz nie ma tak lekko. Albo placisz bezposrednio z tego konta, albo
    > musisz podrobic dowod/paszport. Innej rady nie ma. Visa czy Mc nie
    podpisza
    > umowy z jakims podmiotem, ktory wydawalby anonimowe karty. Przeciez to raj
    > dla przestepcow. Im musisz podac swoje dane (np podrobione ;)

    co powiesz na to:
    http://www.privacyworld.com/5mastercard.html
    ?

    strona wyglada dosc wiarygodnie i istnieje od dawna - problemem tutaj jest
    cena.
    jest b. drogo.
    szukam czegos tanszego - jesli chesz - dam tez znac na grupe, jesli sam
    znajde.

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis

  • 23. Data: 2004-06-05 15:51:12
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:c9s9rn$1f49$1@mamut.aster.pl...

    > BSK życzy sobie dane posiadacza karty, wiec nie spelnia wymogow autora
    > watku.

    No, ale jeśli zatrudnimy do tego dodatkową osobę, to będzie spełniał.
    Przerejestrowania oczywiście nie byłoby robione.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 24. Data: 2004-06-05 16:15:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > ?
    >
    > strona wyglada dosc wiarygodnie i istnieje od dawna - problemem tutaj

    100 Euro to drogo?
    BTW mnie to wyglada na zbyt naciagane, no ale... ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 25. Data: 2004-06-05 16:22:13
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> schrieb im
    Newsbeitrag news:c9srn1$24v$1@news.onet.pl...

    > 100 Euro to drogo?
    > BTW mnie to wyglada na zbyt naciagane, no ale... ;)

    hmmm.
    moze cos przeoczylem. kilka ofert zbadalem i najtansza sensowna to 1350 EUR.
    gdzie jest 100?
    r.u.

  • 26. Data: 2004-06-05 17:24:08
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <c9spuk$ftr$1@news.onet.pl>, r...@p...onet.pl
    says...
> [...]
    > stacjonarnego - to tylko przyklady.
    > jesli chcesz pozostac anonimowy rowniez tu, musisz zaplacic anonimowo - a

    Aaaa.... a myslisz ze w sieci jestes anonimowy? :) PO adresie IP mozna
    dosjc do tego kto jest po drugiej stronie :)

    AP

  • 27. Data: 2004-06-05 17:32:21
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "AP" <c...@e...dyndns.org> schrieb im Newsbeitrag
    l.net...

    > Aaaa.... a myslisz ze w sieci jestes anonimowy? :) PO adresie IP mozna
    > dosjc do tego kto jest po drugiej stronie :)

    hmmm, to temat na troche dluzsza dyskusje i nie na ta grupe.
    teraz w sieci oczywiscie nie jestem anonimowy (chocby podpisuje sie imieniem
    i nazwiskiem), ale wierz mi, ze potrafie. nie jest to szczegolnie trudne.
    rafal urbanelis

  • 28. Data: 2004-06-05 20:37:48
    Od: "Paweł Derwich" <d...@p...pl>

    Kredytowa to raczej nie. Ale takie płatnicze karty kiedys wprowadzal bank
    slaski. Nie wiem czy te karty sa do dzisiaj ale mozna sprawdzic w ofercie
    banku slaskiego teraz nalezacego do grupy ING.

    Pozdrawiam

    Użytkownik "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c9s56u$j14$1@news.onet.pl...

  • 29. Data: 2004-06-05 21:07:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> writes:

    > Wyczuwam sprzecznosc - karty kredytowe sa z zasady "postpaidami", bo splaca
    > sie je po pewnym czasie (grace period). Placac karta kredytowa wydajesz
    > pieniadze banku, zaciagajac jak sama nazwa wskazuje kredyt. Wydawanie
    > anonimowych kart kredytowych byloby glupota.

    W ogole sa takie - przynajmniej VISA. Dodatkowo moga byc bez limitu
    kredytowego.
    Z tym ze za splate kretytu odpowiada wtedy zupelnie nieanonimowa firma
    (domyslam sie, ze ta firma wie kto uzywa karty, i nie wynika to tylko
    z "oswiadczenia").

    Jak sie tak na to spojrzy to nie rozni sie to specjalnie od kart
    dodatkowych. No i nie odpowiada to raczej tym konkretnym wymaganiom.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 30. Data: 2004-06-05 21:12:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    AP <c...@e...dyndns.org> writes:

    > Aaaa.... a myslisz ze w sieci jestes anonimowy? :) PO adresie IP mozna
    > dosjc do tego kto jest po drugiej stronie :)

    Z tym nie zawsze. Ale to juz inna sprawa.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH