  • 11. Data: 2004-06-05 12:24:00
    Temat: Re: anonimowe karty kredytowe - uproszczenie
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:c9s56u$j14$1@news.onet.pl...
    > czesc,
    > zainteresowala mnie anonimowych kart kredytowych typu pre-paid.

    ok - upraszczam zadanie.
    wystarczy karta pre-paid do internetu.
    co za tym idzie nie potrzebny mi w zasadzie plastik, a jedynie zmyslone imie
    i nazwisko, numerek, data waznosci i cvv2.
    chce ladowac taka karte jakims "anonimizujacym" serwisem ze swojej normalnej
    karty kredytowej.

    czy istnieje cos takiego?

    pzdr,
    rafal urbanelis

  • 12. Data: 2004-06-05 12:50:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zmyslone imie i nazwisko, numerek, data waznosci i cvv2.
    > chce ladowac taka karte jakims "anonimizujacym" serwisem ze swojej

    Pewnie nie, bo takie wymagania potrzebne sa zazwyczaj w malo legalnych
    przedsiewzieciach.
    Nie wystarczy ci dodatkowe subkonto i zamowiona do niego karta w Inteligo?
    Przeciez numer karty i inne rzeczy mozesz sobie programikiem wygenerowac i
    "naladowac" taka karte - nie widzisz pola do popelnienia przestepstwa?

    http://www.PRnews.pl

  • 13. Data: 2004-06-05 12:55:38
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> schrieb im
    Newsbeitrag news:c9sfjq$iqj$1@news.onet.pl...

    > Przeciez numer karty i inne rzeczy mozesz sobie programikiem wygenerowac i
    > "naladowac" taka karte - nie widzisz pola do popelnienia przestepstwa?

    oczywiscie ze widze pole.
    podobnie jak widze to pole jesli ktos kupuje pistolet.
    (i mlotek i noz kuchenny tez).

    wydaje mi sie ze gdzies widzialem juz narzedzia o ktorych pisze powyzej, ale
    niestety link dawno przepadl.
    jestem zainteresowany tematem i tyle. nie planuje popelnic przestepstwa.
    uwazam ze przysluguje mi prawo do prywatnosci i anonimowosci.
    dla mnie to ciekawa sprawa i tyle.

    pzdr,
    rafal urbanelis

  • 14. Data: 2004-06-05 13:21:46
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:

    > wystarczy karta pre-paid do internetu.
    > co za tym idzie nie potrzebny mi w zasadzie plastik, a jedynie zmyslone imie
    > i nazwisko, numerek, data waznosci i cvv2.

    Bywają takie, poszukam.

    > chce ladowac taka karte jakims "anonimizujacym" serwisem ze swojej normalnej
    > karty kredytowej.

    Ale z taką funkcją to na pewno nie.
    Jeśli nawet by ładowali z karty to na pewno dokładnie sprawdzą Twoje
    dane, przeciesz w przeciwnym wypadku nie mieli by żadnego
    zabezpieczenia gdybyś zrobił chargeback.
    Anonimowe ładowanie poprzez Pecunix, e-gold itp, ewentualnie przelewem
    SWIFT. A listę serwisów ładujących Pecunix mam tutaj:
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/pecunix.en.html
    Wiele z nich oferuje również karty pre-paid, ale jeszcze tego nie
    skatalogowałem. Chociaż większość z nich nie ma pełnej anonimowości,
    to co najmniej jedną widziałem.

    Także zobacz: http://www.privacy.li/

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 15. Data: 2004-06-05 13:25:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > jestem zainteresowany tematem i tyle. nie planuje popelnic
    > przestepstwa. uwazam ze przysluguje mi prawo do prywatnosci i

    Podaj falszywe dane osobowe do prawdziwej swojej karty i juz.
    Towarow przeciez na falszywa karte nie zamowisz, bo trzeba podac prawdziwy
    adres. Nawet skrzynki pocztowej anonimowo nie zalozysz.
    Pamietaj, ze sprzedawca ryzykuje, ze zostanie i bez towaru i bez kasy. Po to
    podaje sie dane wlasciciela karty, zeby sprawdzic, czy sa one ok, a nie po
    to, zeby widziec co kupujesz.
    Jesli nie chodzi ci o towary, a o uslugi, np jakies ciekawe strony (he he
    ;) - to czesto oferuje sie tam platnosc via rozne systemy mikroplatnosci. I
    juz.

    http://www.PRnews.pl

  • 16. Data: 2004-06-05 13:43:25
    Temat: Re: anonimowe karty kredytowe
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-05 13:52, Użytkownik Miernik napisał:
    > No bo w POSach to się raczej nie da, bo floor limit.

    W Pekaosa przechodzi mi spokojnie 300zł (chociaż tylko w jednym
    sklepie, standard to około 50zł).

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2004-06-05 14:07:54
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Miernik" <m...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
    cal...

    > http://www.miernik.ctnet.pl/money/pecunix.en.html

    swietnie. popraw mnie jesli sie myle. co myslisz o procedurze:

    anonimowe proxy + WiFi spot do zalozenia konta e-gold.
    nastepnie wypelnienie formularza wplaty na http://kantor.e-gold.com.pl przy
    uzyciu podobnych srodkow.
    o ile sie nie myle z powrotem dostane tytul przelewu, z ktorym udaje sie na
    poczte i wplacam im przez poczte gotowke.
    dzieki temu mam dodatnie saldo na e-gold zupelnie anonimowo.

    co dalej? jak to zamienic na karte platnicza?

    pozdrawiam,
    rafal urbanelis

  • 18. Data: 2004-06-05 15:01:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:
    > co dalej? jak to zamienic na karte platnicza?

    Dalej juz nie ma tak lekko. Albo placisz bezposrednio z tego konta, albo
    musisz podrobic dowod/paszport. Innej rady nie ma. Visa czy Mc nie podpisza
    umowy z jakims podmiotem, ktory wydawalby anonimowe karty. Przeciez to raj
    dla przestepcow. Im musisz podac swoje dane (np podrobione ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 19. Data: 2004-06-05 15:24:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> writes:

    > wierz mi, jest masa ludzi, ktorzy maja swira na punkcie wlasnej
    > anonimowosci i prywatnosci i byloby zainteresowanych taka karta.

    Jak na razie, istnieje jeszcze gotowka.

    MJ

  • 20. Data: 2004-06-05 15:39:01
    Od: Miernik <m...@c...pl>

> [...]
    >
    > swietnie. popraw mnie jesli sie myle. co myslisz o procedurze:
    >
    > anonimowe proxy + WiFi spot do zalozenia konta e-gold.

    Pecunix jest bardziej anonimowe.

    E-gold teoretycznie wymaga podania danych i w regulaminie maja prawo
    blokady konta jakby były nieprawdziwe. W Pecunix w ogóle nie trzeba
    podawać nic poza e-mailem.

> [...]
    > dzieki temu mam dodatnie saldo na e-gold zupelnie anonimowo.
    >
    > co dalej? jak to zamienic na karte platnicza?

    Poszukam tego linku anonimowej karcie, puszcze tu za jakiś czas.

    Aha, te zupełnie anonimowe dość często znikają z rynku i pojawiają się
    nowe. Po prostu VISA ich udupia, ale powstaja nowe i tak to działa.