  • 41. Data: 2004-06-09 12:24:42
    Temat: Re: anonimowe karty kredytowe
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Adamo 2. <a...@c...com> wrote:

    > 2) później mogą wkroczyć na to osiedle z odpowiednim sprzętem i w ten sposób
    > po sygnale namierzą Cię teoretycznie już dokładnie...

    Pod warunkiem że zrobią to w ciągu kilkudziesięciu sekund kiedy w tym
    miejscu jesteś :)

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 42. Data: 2004-06-09 15:51:18
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

    > 1) raczej kilkuset, np. można określić osiedle na jakim się znajdujesz,

    Można określić, do którego BTS-a (a nawet do którego sektora)
    jestem zalogowany. Można z grubsza określić odległość od BTS-a.
    Pewnie dałoby się wylogować mnie z tego BTS-a, telefon zaloguje
    się do innego, co da jeszcze bardziej precyzyjny wynik.

    Mylę się? Może...

    > 3) NTG

    OK. :)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 43. Data: 2004-06-09 18:20:54
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:
    > czesc,
    > zainteresowala mnie anonimowych kart kredytowych typu pre-paid.
    > AFAIK w PL nie ma banku, ktory bylby to w stanie wydac, ale czytalem na
    > sieci plotki (bez konkretow), ze sa banki na Litwie i w Czechach, do ktorych
    > wchodzisz, wplacasz np. 1000 euro w gotowce i dostajesz karte z dowolnym
    > nazwiskiem (no oczywiscie musisz zlozyc jakies-tam oswiadczenie, ze sie tak
    > nazywasz, ale nikt tego nie sprawdza) i z takim limitem jaki wplaciles.
    > czy ktos zna jakiekolwiek detale/linki?

    Tu masz spis takich kart:

    http://www.bearerinstruments.com/html/cards.html

    Wiele z nich przestało istnieć, ale można popróbować linki, może
    niektóre istnieją. Jest tam napisane czy jest anonimowa.

  • 44. Data: 2004-06-11 16:57:06
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Miernik" <m...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
    cal...

    > Tu masz spis takich kart:
    >
    > http://www.bearerinstruments.com/html/cards.html
    >
    > Wiele z nich przestało istnieć, ale można popróbować linki, może
    > niektóre istnieją. Jest tam napisane czy jest anonimowa.

    bardzo dzieki.
    przejrze wszystko. jesli znajde cos ciekawego - dam znac.
    rafal urbanelis

  • 45. Data: 2004-06-11 18:15:57
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:

    > bardzo dzieki.
    > przejrze wszystko. jesli znajde cos ciekawego - dam znac.
    > rafal urbanelis

    Tu jest jakaś co wygląda na istniejącą:
    http://www.instantgold.net/visa.html

    Strona jest tragiczna, ale może karta działa. Zamówienie 35 USD,
    doładowanie 15% prowizji, ładować można tylko wielokrotnościami 10
    USD, ale minimum 30 USD. Co prawda trzeba podać jakieś dane, ale
    wygląda na to że można zmyślać.

    Inna sprawa że żeby ją Ci gdzies przysłali, to musisz jakiś adres
    prawdziwy podać, nie? No chyba że na PO box, ale tego też anonimowo
    nie założysz.

    Aha, jest to fizyczna karta VISA Electron, z odblokowanym
    transakcjami MOTOIO, coś jak polskie Inteligo, z tym że karta jest z
    chipem.

  • 46. Data: 2004-06-16 01:36:04
    Temat: Re: anonimowe karty kredytowe - uproszczenie
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:

    > czy istnieje cos takiego?

    Ano i znalazłem kolejną:

    http://www.pivecard.com/

    Całkiem dobra, szkoda tylko że można tylko wybranymi kwotami ładować,
    i tak naprawdę jest jednorazowego użytku, bo doładować chyba nie można.
    I z niewykorzystaną kwotą też nie ma co za bardzo zrobić, chyba że
    przez PayU sobie wypłacić :)

  • 47. Data: 2004-06-16 19:05:16
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Miernik" <m...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
    ocal...

    > Ano i znalazłem kolejną:
    >
    > http://www.pivecard.com/

    niezle. ja mam takie:
    http://www.money-around-the-world.com/
    http://baltikums.net/Cirrus.htm

    ale oba nie wygladaja zbyt wiarygodnie.

    ten pivecard wyglada naprawde fajnie i jest dobry do drobnych zakupow w
    porownaniu do reszty (gdzie za wydanie placisz 50 USD)
    pozdrawiam,
    rafal urbanelis

  • 48. Data: 2004-06-18 01:02:04
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:

    > ten pivecard wyglada naprawde fajnie i jest dobry do drobnych zakupow w
    > porownaniu do reszty (gdzie za wydanie placisz 50 USD)

    No to mam jeszcze fajne oferty, na pewno wiarygodne, gdyż oferowanę
    przez tą samą firmę co http://www.gold-cash.biz znany od roku
    exchanager DGC:

    http://www.gold-atm.biz/cards.php