  • Data: 2017-02-06 11:03:27
    Temat: Re: Zwyczaje i obyczaje związane z szóstką władców...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o79ekf$onj$...@n...chmurka.net...
    W dniu 2017-02-04 o 16:09, Kris pisze:

    >Wypytałem wtedy gościa, ale to było dawno (więc mogło się coś
    >zmienić), On twierdził, że jak kredytowa to by zadzwonił do jakiegoś
    >centrum Visy i na tej podstawie ustalił, że może tę kartę obciążyć
    >nawet jak bank nie potwierdza.

    Ogolnie te karty pozwalaja na dosc duza swobode - hotel gdzies tam
    wklepuje numer i naleznosc sciaga, karty nawet nie potrzebuje.
    Co ma i swoje wady - w praktyce chyba niewielkie.

    Wklepac moze zaraz, albo na drugi dzien - jak klientowi wierzy, to nie
    ma problemu.
    Na ile to dotyczy tylko kredytowych, a na ile wszystkich to nie wiem

    Co do tego "dzwonienia do Visy" ... jak bank ma "przerwe techniczna",
    to ciekaw jestem, czy Visa powie, ze karta dobra ...

    J.