  • Data: 2017-02-06 15:29:09
    Temat: Re: Zwyczaje i obyczaje związane z szóstką władców...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o7a0jl$812$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 5...@4...net
    > - Regulamin banku nie może stać w sprzeczności z prawem
    > ogólniejszym, nadrzędnych -- w tym wypadku z prawem
    > państwowym.

    Latwiej przeczac jeden krotki regulamin, niz cale prawo panstwowe :-)

    > - Poprawny regulamin nie dubluje praw ogólniejszych,
    > bo takie dublowanie to mowa-kwiaty prowadząca donikąd.

    Czesto jednak dubluje.

    >Pytam w tym wątku o prawo ogólne.
    >Zamiast słowa 'prawo' użyłem słowa 'obyczaj', aby
    >zaakcentować to, że wg mnie w RP nie ma praw...

    To tym bardziej czytaj regulamin :-)

    >Polskie urzędy honorują wiadome prawo, ale nie wiem, czy
    >jest to jakieś prawo ogólne, do którego stosować się
    >powinny także banki, czy jedynie dobra wola urzędników...

    Ano wlasnie, odpowiednie przepisy sie moga tyczyc wezszych obszarow,
    typu np podatki.

    IMO - jak w regulaminie znajdziesz, ze przesuwa sie termin na
    najbliszy dzien roboczy, to nie musisz szukac dalej.

    Jak nie znajdziesz, to mozesz zaczac czytac Prawo Panstwowe ... milej
    lektury :-)

    J.