eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na kartę i podwójne przewalutowanie › Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
  • Data: 2016-03-01 14:49:45
    Temat: Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tue, 1 Mar 2016 12:44:17 +0100, w
    <a...@o...wsisiz
    .edu.pl>, Rafal Jankowski
    <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał(-a):

    > > http://samcik.blox.pl/2014/10/Rozboj-w-bialy-dzien-A
    nulowanie-zagranicznej.html
    > >
    > > "Oczywiście, złożyliśmy reklamację, której bank nie uznał, tłumacząc, że
    > > jedynym rozliczeniem uznaniowym, dla którego nie stosuje się kursu kupna, jest
    > > wycofanie operacji, a nasz przypadek nie jest wycofaniem transakcji, tylko
    > > zwrotem wpłaconej kwoty. Uważam, że to co najmniej nieprzyzwoite - do
    > > transakcji nie doszło, nie był to zwrot części należności, a całej kwoty"
    >
    > No jakby nie patrzeć u mnie własnie był zwrot, w przypadku którego alior
    > reklamacji nie uznał, czyli może jednak wychodzi na to, że mbank mi zrobił
    > laskę ;)

    Nie, to powiedzmy niespójność języka.
    Miałeś wycofanie (anulowanie) operacji. Ale mój bank też opisuje to jako zwrot.
    A jakbyś miał zwrot (czyli przelew w drugą stronę), to byłoby to uznanie.
    Czyli:
    wycofanie (anulowanie) operacji = zwrot
    zwrot = uznanie
    ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1