  • 11. Data: 2003-11-30 17:50:41
    Temat: Re: Zus-data nadania/czy wpływu na konto ZUS
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    In news:bqd9q1$879$1@inews.gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> typed:

    > Tym razem ja zapomnialem, ze byla mowa o Multi, no i wyszlo
    > szydlo z worka. ;-) A to jak multi dziala, to rzeczywiscie
    > dobre pytanie.

    Z tego co pamietem to dziala tak samo jak w mBanku
    Tzn obciazenie rachunku nastepuje w dzien zlecenia
    operacji, nawet jesli jest juz za pozno by przelew
    zalapal na sesje elixiru dla przelewow do ZUSu.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.