  • 21. Data: 2013-02-19 11:06:24
    Temat: Re: Znowu o Paypassach
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-19 10:56, a...@g...pl pisze:

    > Co w takim przypadku z prepaidami z paypass?
    >
    > Można nabić debet bankowi (jeśli bank nie zna nazwiska właściciela, na
    > allegro można takie karty kupić z tego co widzę).

    za
    <http://samcik.blox.pl/2013/02/Zblizeniowa-zalamka-w
    szystko-o-co-boicie-sie.html>

    1. Czy proces autoryzowania bez-PIN-owych transakcji, realizowanych
    kartami zbliżeniowymi, może być "ustawiony" wyłącznie w trybie online
    (czyli każda transakcja zbliżeniowa wymaga sprawdzanie salda na koncie),
    czy możliwe jest też ustawienie offline? Czy jest to wybór banku, czy
    ograniczenie narzucone przez organizacje płatnicze?

    Banki:
    Poza kartami prepaid, gadżetami zbliżeniowymi (naklejka, brelok,
    zegarek) oraz kartami służącymi do płatności z wykorzystaniem telefonów,
    wszystkie nasze karty umożliwiają płatności offline dla transakcji
    zbliżeniowych. Takie ustawienie po części wynika z decyzji banku, ale
    również z wymagań organizacji płatniczych (mBank). W przypadku kart
    wykorzystujących technologię PayPass istnieje możliwość wykonania
    transakcji offline, bez konieczności kontaktu z bankiem. Aktywowanie tej
    funkcjonalności wynika z decyzji biznesowej banku, funkcjonalności karty
    oraz jej użyteczności dla klienta (Alior Bank).

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 22. Data: 2013-02-19 11:57:55
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Ale od czasu jak się dowiedziałem o opatentowaniu przez Philipsa TV, który
    > na czas reklam przestaje reagować na pilota to już mnie żadne wymierzone w
    > użytkownika działanie urządzeń chyba nie zdziwi.

    Ciekawe kto kupi taki TV...

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 23. Data: 2013-02-19 12:00:04
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-19 11:57, Adam Wysocki napisał(a):

    > Ciekawe kto kupi taki TV...

    Ten kto nie przeczyta regulaminu :-D

    --
    TrzyLinie

  • 24. Data: 2013-02-19 12:00:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-19 11:57, Adam Wysocki pisze:

    > Ciekawe kto kupi taki TV...

    Ja bym chciał poczytać na ten temat, ktoś rzuci linkiem?

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2013-02-19 12:05:16
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-19 12:00, TrzyLinie pisze:

    > Ten kto nie przeczyta regulaminu :-D

    ... albo ten, który skusi się na niższą cenę, jak Kindle z reklamami.

    Nie traćmy wiary w dobrych ludzi. Open Source to potęga. Sprawdźcie skąd
    się wzięło mp3.
    Jak już rozgryzą ten chip Phillipsa, to pojawią się w sprzedaży moduły
    do wetknięcia, które będą wstrzymywały nagrywanie filmu na czas emisji
    reklam, albo będą same cyklicznie przełączać kanały :) Albo przynajmniej
    wyciszać. Sprawia mi ogromną frajdę wyciszenie telewizora podczas reklam
    i patrzenie z politowaniem jak Kondrat robi do mnie głupie miny i
    coś-tam p...li ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 26. Data: 2013-02-19 12:32:35
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Ja bym chciał poczytać na ten temat, ktoś rzuci linkiem?

    Nie pamiętam gdzie to było, nie mogę łatwo namierzyć. Ten TV to podobno
    oferta dla dostawców cyfrówki - tańszy abonament ale z blokadą pilota na
    czas reklam.
    P.G.

  • 27. Data: 2013-02-19 12:42:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-19 12:32, Piotr Gałka pisze:

    > Nie pamiętam gdzie to było, nie mogę łatwo namierzyć. Ten TV to podobno
    > oferta dla dostawców cyfrówki - tańszy abonament ale z blokadą pilota na
    > czas reklam.

    No, w to już łatwiej uwierzyć :)

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2013-02-19 13:56:26
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > No, w to już łatwiej uwierzyć :)

    To nadal jest to samo - patent dotyczył TV z blokadą pilota na czas reklam.
    A obecna koncepcja przeznaczenia może się zmienić. Może reklamodawcy będą
    sponsorować te TV i taki sam ale z tą blokadą będzie w sklepie po prostu
    tańszy (na etapie początkowym, a potem w związku z małym zainteresowaniem
    tymi droższymi zostaną w sklepach tylko te).
    P.G.

  • 29. Data: 2013-02-19 15:02:51
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 19 lutego 2013 12:05:16 UTC+1 użytkownik Maruda napisał:

    > ... albo ten, który skusi się na niższą cenę, jak Kindle z reklamami.
    ale ta wersja zupelnie nie przeszkadza, ot zamiast wygaszacza ekranu z drzewami albo
    klockami jest obrazek przedstawiajacy nowa ksiazke.

  • 30. Data: 2013-02-19 15:25:51
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-19 15:02, Krzysiek pisze:

    > ale ta wersja zupelnie nie przeszkadza, ot zamiast wygaszacza ekranu z drzewami
    albo klockami jest obrazek przedstawiajacy nowa ksiazke.

    dokładnie, też mam kindla z reklamami i w niczym to w tym przypadku nie
    przeszkadza. No chyba, że ktoś zamiast czytać na nim książki wpatruje
    się w wygaszacz ekranu i nam nim medytuje ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin