  • 1. Data: 2013-02-17 10:09:26
    Temat: Kilka pytań o cashback w Sync
    Od: "Zebb" <P...@w...pl>

    Mam parę pytań dot. możliwości zwrotu 5% za zakupy w necie:
    1. czy 5% otrzymam jesli na konto zostało przelane wynagrodzenie, renta lub
    emerytura z ZUS, a w przypadku studentów stypendium z uczelni?
    Jest jakas minimalna kwota platnosci? Co ma byc w tytule przelewu np. jesli
    to wynagrodzenie? A co jesli ja sam sobie jestem pracodawcą i pracownikiem?
    2. czy jest jakas lista platności stałych które wpadają do odliczen? Np.
    telefon i internet (tpsa), energia (np. pge), gaz (np. pgning), spółdzielnia
    mieszkaniowa ....
    Jesli tak to jak dokonywac platnosci online aby otrzymac ten cashback -
    dotpay? payu? przelewy24?
    3. to trzeba płacić via alior sync (konto internetowe) czy też można sobie
    zrobić subkonto i do tego kartę debetową?
    4. rozumiem, ze max kwota zwrotu dotyczy platnosci internetowych na kwote
    max 25 000 pln

    Moze jest w sieci jakies aktualne FAQ dla tego banku