  • 1. Data: 2002-03-26 09:05:02
    Temat: Znowu napad
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Napad na bank w Gdańsku

    Dwóch zamaskowanych mężczyzn napadło w poniedziałek wieczorem na filię banku
    Bank Zachodni WBK w gdańskiej dzielnicy Orunia Górna.

    Sprawcy zrabowali 15 tys. zł. Jak powiedziała PAP rzeczniczka pomorskiej
    policji Gabriela Sikora, napastnicy zastraszyli kasjerkę pistoletem lub jego
    atrapą.

    Kobieta była jedyną osobą z personelu placówki. Podczas napadu nie było w
    banku żadnych klientów. Po zrabowaniu pieniędzy przestępcy odjechali
    samochodem bmw.

    za onetem

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-03-26 10:15:55
    Temat: Re: Znowu napad
    Od: "Tomek Wilczak" <v...@y...co.uk>

> [...]
    >
    > Kobieta była jedyną osobą z personelu placówki. Podczas napadu nie było w
    > banku żadnych klientów. Po zrabowaniu pieniędzy przestępcy odjechali

    Orunia to ptzrciez Orunia nie???
    niedziwie sie ale potepiam
    pozdr

  • 3. Data: 2002-03-26 11:56:44
    Od: "PJ" <hosi@_NOSPAM_o2.pl>

    > przestępcy odjechali
    > samochodem bmw.

    pewnie jakies dresy ;)

    PJ

  • 4. Data: 2002-03-26 12:36:17
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    Swoją drogą to w niedzielnym napadzie na kantor walut bodajże w Poznaniu
    ukradli podobno 1,5 ml złotych (w różnych walutach)

    a tu z banku tylko 15 tyś....

  • 5. Data: 2002-03-26 12:38:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a tu z banku tylko 15 tyś....

    Moze na papierosy zabraklo :)

  • 6. Data: 2002-03-26 12:44:28
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

> [...]
    banku
    > Bank Zachodni WBK w gdańskiej dzielnicy Orunia Górna.

    Zapewne uznali ze pomoc dla powodzian jest zbyt mala ... :-)

    AO

  • 7. Data: 2002-03-26 17:16:17
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Moze na papierosy zabraklo :)

    A może na lekarza dla tych postrzelonych ? ;-))
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-03-26 20:50:14
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > Kobieta była jedyną osobą z personelu placówki. Podczas napadu nie było w
    > banku żadnych klientów. Po zrabowaniu pieniędzy przestępcy odjechali

    to onet ma troche nie aktualne wiadomosci, napastnikow bylo dwoch ale
    kasjerki tez dwie
    i skradli 12.000zl, dzieki temu, ze kasjerka byla na tyle przytomna iz
    uruchomila alarm i zablokowala
    multisejf

    ukradli tylko pieniadze z podrecznej kasy, napad trwal 2min. a ochrona
    przyjechala po 3min.

    kolesie byli dobrze zorientowani, inaczej nic by nie ukradli, wiedzieli jak
    dziala multisejf i ile czasu ma
    na reakcje firma ochroniarska

  • 9. Data: 2002-03-27 05:53:03
    Od: Izopropanol <m...@k...net.pl>

    On Tue, 26 Mar 2002 13:36:17 +0100, "pablos" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Swoją drogą to w niedzielnym napadzie na kantor walut bodajże w Poznaniu
    >ukradli podobno 1,5 ml złotych (w różnych walutach)
    >
    >a tu z banku tylko 15 tyś....

    Bo to był Bank a nie jakiś geszeft, gdzie własciciel nosi ze soba w
    reklamówce całą kasę.

    POZDR

  • 10. Data: 2002-03-27 23:01:03
    Od: "[ maciej piotrzkowski ]" <m...@e...de>

> [...]
    >
    > Kobieta była jedyną osobą z personelu placówki. Podczas napadu nie było w
    > banku żadnych klientów. Po zrabowaniu pieniędzy przestępcy odjechali

    Lol, mój oddział! :-/
    Właściwie to się dziwię BZ WBK. Rok temu był napad na podobny mały oddział
    mieszczący się na podobnym osiedlu pełniącym rolę sypialni, gdzie w ciągu
    dnia ludzi jest niewiele. W dodatku w tym oddziale nie ma w ogóle
    ochroniarza, zresztą na co by ochroniarz zdał... Pamiętam, jak mieli takiego
    ochroniarza, emeryta który sobie wychodził przed oddział zapalić papieroska,
    więc nie dziwię się że zrezygnowali z tak "fachowej" ochrony. Ale wobec
    coraz częstszych napadów na małe oddziały, w tym statystycznie także na
    oddziały BZ WBK (w ubiegłym roku wspomniany BZ WBK, jakiś czas temu BZ WBK w
    Poznaniu...), sam zarząd banku nie robi nic by zapewnić bezpieczeństwo swoim
    pracownikom a także klientom którzy mogli się w "niewłaściwym czasie" w
    "trafnym" oddziale znaleźć! Dlaczego nie mogą wprowadzić takich
    zabezpieczeń, jakie posiadają McPlacówki bankowe ING BSK, gdzie dysponent ma
    tylko przez chwilę kontakt z gotówką, a który skutecznie eliminuje plany
    jakichkolwiek napadów na oddziały tego typu. No, chyba że rzeczywiście
    czyjeś życie i zdrowie psychiczne się nie liczy, bo w końcu takie utracone
    kwoty pokrywa ubezpieczenie... Ale klient będzie coraz częściej wybierał
    solidne, marmurowe oddziały banków.
    Z drugiej zaś strony w bankach w Polsce i tak jest statystycznie dużo
    bezpieczniej niż np. w Italii. Ale jak dla mnie to marna pociecha, ale i
    argument za McBankami lub bankami wirtualnymi. ;-)
    Maciej /-/