  • 21. Data: 2008-12-09 13:41:53
    Temat: Re: Zniknęła karta Aliora
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 9 Dec 2008 13:27:14 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Dzięki, to chyba faktycznie powalczę z tematem zatem :-)

    Zrobiłem zrzut ekranu, to wszystko co widać:
    http://hell.pl/kojer/polbank.jpg

    Aż sie prosi by w kolejnym kroku dodać choćby pdfa z wyciągiem :).

    --
    Kojer

  • 22. Data: 2008-12-09 13:50:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 09 Dec 2008 14:02:51 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > A i jeszcze jedno, jak będziesz ustalał hasło to nie dłuższe niż 8
    > znaków :). Bo inaczej sa problemy podobno.

    No jakoś tak jest, że hasło nie dłuższe niż 8 znaków.

    Xenocide

  • 23. Data: 2008-12-09 14:00:01
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 09 Dec 2008 14:41:53 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Zrobiłem zrzut ekranu, to wszystko co widać:
    > http://hell.pl/kojer/polbank.jpg
    >
    > Aż sie prosi by w kolejnym kroku dodać choćby pdfa z wyciągiem

    Bardzo mi się to podoba. Rozumiem, że żeby mieć coś takiego wystarczy
    przejść się do oddziału po kopertki i będzie działać to na Operze.
    Dzięki!

    No i jeszcze: oznacza to, że bankowość internetowa Polbanku bije na głowę
    Aliora ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 24. Data: 2008-12-09 14:04:15
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    U mnie to tradycyjnie jest DUPA albo DUP@ albo dup@ ;-)

  • 25. Data: 2008-12-09 14:06:26
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 9 Dec 2008 14:00:01 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Bardzo mi się to podoba. Rozumiem, że żeby mieć coś takiego wystarczy
    > przejść się do oddziału po kopertki i będzie działać to na Operze.
    > Dzięki!

    Powinno, w firefoksie działa aczkolwiek menu po prawej wygląda gorzej (ale
    działa) dlatego zrzut z IE.

    > No i jeszcze: oznacza to, że bankowość internetowa Polbanku bije na głowę
    > Aliora ;-)

    Przygotuj się na poooowolne wczytywanie ;). I jeszcze jedno, identyfikator
    do logowania to 000666666, te zera z początku też trzeba wpisać przy
    logowaniu :).

    --
    Kojer

  • 26. Data: 2008-12-09 14:08:19
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 9 Dec 2008 14:04:15 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > U mnie to tradycyjnie jest DUPA albo DUP@ albo dup@ ;-)

    Nie przejdzie ;)

    Zmieniając hasło należy przestrzegać poniższych zasad.
    Minimalna liczba znaków w haśle: 6 znaki.
    Maksymalna liczba znaków w haśle: 8 znaki.
    Hasło może zawierać: małe litery.
    Hasło może zawierać: wielkie litery.
    Hasło może zawierać: cyfry.
    Początkiem hasła mogą być: małe litery.
    Początkiem hasła mogą być: wielkie litery.
    Początkiem hasła mogą być: cyfry.
    Hasło powinno zawierać co najmniej: 3 małe litery.
    Hasło powinno zawierać co najmniej: 1 cyfry.
    Haslo nie powinno zawierac polskich znaków.

    --
    Kojer

  • 27. Data: 2008-12-09 14:22:16
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Robert Kois pisze:

    > Powinno, w firefoksie działa aczkolwiek menu po prawej wygląda gorzej (ale
    > działa) dlatego zrzut z IE.

    lewej :-)

  • 28. Data: 2008-12-09 14:31:26
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 09 Dec 2008 15:22:16 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > lewej :-)

    Więcej kawy potrzebuję (albo zamorduję kota robiącego miauuu od 4 rano ;)).

    --
    Kojer

  • 29. Data: 2008-12-09 14:34:38
    Temat: BE w Polbanku (Było: Re: Zniknęła karta Aliora)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > No to tak. Przed zmianami, które nastąpiły tego weekendu to widać było

    Moja przygoda z Polbankiem skończy się, zanim się zaczęła :)
    Okazało się, że będzie potrzebny "dokument dochodowy" Nie to nie, kart
    na rynku jest dużo.

    KJ

  • 30. Data: 2008-12-09 19:13:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 09 Dec 2008 15:08:19 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Nie przejdzie ;)

    No to jak nic musi Olgierd skorzystać z mojego tajnego hasła czyli
    dupa666 czyli w jego wariacji dup@666. Tylko nie wiem czy Polbank łyknie
    znak specjalny.

    Xenocide