  • 1. Data: 2013-01-14 18:23:13
    Temat: Zmiany w Polbanku
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Właśnie mnie zaatakował komunikat po zalogowaniu się do pseudosystemu
    Polbanku - zaczyna się połykanie przez Raifiego i kończy się sensowne
    oprocentowanie. Rachunki oszczędzające zjeżdżają w okolice 4%, o lokatach
    szkoda gadać.

    Wyciąg ze zmian: http://www.polbank.pl/wyciagzezmian

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2013-01-14 18:26:58
    Temat: Re: Zmiany w Polbanku
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> writes:

    > Cześć,
    >
    > Właśnie mnie zaatakował komunikat po zalogowaniu się do pseudosystemu
    > Polbanku - zaczyna się połykanie przez Raifiego i kończy się sensowne

    Ciekawe jak długo utrzymają TOiP (zwłaszcza dla KK)
    KJ

    Newton's Law of Gravitation:
    What goes up must come down. But don't expect it to come down where
    you can find it. Murphy's Law applies to Newton's.

  • 3. Data: 2013-01-14 20:11:45
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
> [...]
    > Polbanku - zaczyna się połykanie przez Raifiego i kończy się sensowne
    > oprocentowanie. Rachunki oszczędzające zjeżdżają w okolice 4%, o lokatach

    jaka będzie strona logowania polbankowa czy rajfowa?
    czy zostaną obydwa

    erator/

  • 4. Data: 2013-01-14 20:52:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 14 Jan 2013 20:11:45 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > jaka będzie strona logowania polbankowa czy rajfowa?
    > czy zostaną obydwa

    Po zalogowaniu się jest dodatkowa wiadomość, że połączony bank (razem z
    systemem) odpalą pod adresem raiffeisenpolbank.com - superwygodna domena ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2013-01-14 23:09:18
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-01-14 20:52, Borys Pogoreło pisze:

    > Po zalogowaniu się jest dodatkowa wiadomość, że połączony bank (razem z
    > systemem) odpalą pod adresem raiffeisenpolbank.com - superwygodna domena ;)

    He he - zrobisz sobie zakładke - LOL

    Mnie bardziej ciekawi czy podepną mi Polbankowa KK
    do uspionego konta w Rafim ;)

  • 6. Data: 2013-01-14 23:52:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 14 Jan 2013 18:23:13 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

> [...]
    > Polbanku - zaczyna się połykanie przez Raifiego i kończy się sensowne
    > oprocentowanie. Rachunki oszczędzające zjeżdżają w okolice 4%, o

    W sumie stopy poszły w dół, więc i depozyty wszędzie lecą także akurat
    ten ruch chyba dziwny nie jest. Fakt, że Polbank był zawsze raczej w
    czołówce a teraz to już średnica.

    Z innych rzecz, to pewnie może kogoś zainteresować:

    Informujemy również, że przelewy realizowane między systemem Polbank24 a
    systemami bankowości internetowej Raiffeisena są traktowane jak przelewy
    wewnątrz banku (realizowane w czasie rzeczywistym), ale należy wybrać z
    menu opcję ,,Przelew zewnętrzny w PLN".

    No i trzeba pilnować przeliczników na kartach, bo nie znamy dnia ani
    godziny ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2013-01-15 08:48:29
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > No i trzeba pilnować przeliczników na kartach, bo nie znamy dnia ani
    > godziny ;)

    No właśnie... dmuchając na zimne... jaką kartę polecacie do płatności
    zagranicznych (jeśli polbankowa padnie) także w dziwacznych walutach?

    yossarian

  • 8. Data: 2013-01-15 11:58:22
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "yoss" <y...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > No właśnie... dmuchając na zimne... jaką kartę polecacie do płatności
    > zagranicznych (jeśli polbankowa padnie) także w dziwacznych walutach?

    kantor.alior.pl

    erator/

  • 9. Data: 2013-01-15 13:39:00
    Od: assembea <a...@i...pl>

    Dzięki za informację o zmianach oprocentowania w Polbanku. Zauważyli, że pierwszy
    chyba raz Oszczędzające jest wyżej oprocentowane od Mocno Oszczędzającego? Dla mnie
    oszczędzający podstawowy rachunek bieżący, gdzie trzymam gotówkowego zaskórniaczka na
    nagłe potrzeby (bo nie za wszystko da się zapłacić KK) - oprocentowany i z debetówką.

  • 10. Data: 2013-01-15 14:26:34
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "yoss" <y...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

    > kantor.alior.pl

    chodzi mi o kredytówkę, która po polbanku ma najlepsze przeliczniki bo za
    chwilę już mogą nie być takie dobre.

    yoss