  • 1. Data: 2013-01-13 22:33:17
    Temat: Przenosiny KK - ubezpiecznia
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Hej,
    przymierzam się do zamiany KK wydanej przez BPH na coś, co bardziej
    spełni moje oczekiwania:
    - nie interesuje mnie %,
    - nie interesuje mnie kolor karty,
    - potrzebuję ubezpieczenia travel - koszty leczenia, NNW etc. Warunek -
    nie muszę opłacać wyjazdu kartą (wyjazdy sam sobie organizuję),
    - potrzebuję jakiegoś moto assistance (holowanie, wymiana opony, jakiś
    nocleg rezerwowy etc).
    Idealnie, jakby bank był elastyczny w zakresie opłat, teraz corocznie
    płacę 150PLN :)

    Jakieś sugestie?
    --
    Marcin Nowakowski

  • 2. Data: 2013-01-13 23:46:35
    Temat: Re: Przenosiny KK - ubezpiecznia
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-13 22:33, Marcin Nowakowski pisze:
> [...]
    > - potrzebuję ubezpieczenia travel - koszty leczenia, NNW etc. Warunek -
    > nie muszę opłacać wyjazdu kartą (wyjazdy sam sobie organizuję),

    Platyna mBanku ma NNW i Travel. Minimalny limit to 10k więc pikuś ;) A
    jak masz już inną KK u mbąka to możesz sobie zmienić typ na platynkę ;)
    Zwolnienie z opłaty przy 120 transakcjach w roku więc nie dużo.

  • 3. Data: 2013-01-14 09:48:03
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 23:46:35 UTC+1 użytkownik osa napisał:

    > Platyna mBanku ma NNW i Travel. Minimalny limit to 10k więc pikuś ;) A
    > jak masz już inną KK u mbąka to możesz sobie zmienić typ na platynkę ;)

    Ale warunkiem objęcia ubezpieczeniem podróżnym jest opłacenie podróży tą kartą
    (chociaż w myśl OWU wystarczy zapłacić za tankowanie w Polsce, w dniu wyjazdu).
    Aczkolwiek od platyny lepsza Miles&More, przynajmniej kursy w strefie poza-EU ma
    nieco lepsze.

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 4. Data: 2013-01-14 13:06:30
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 14 Jan 2013 09:48:03 +0100, Olgierd <o...@g...com> wrote:

> [...]
    > dniu wyjazdu).
    > Aczkolwiek od platyny lepsza Miles&More, przynajmniej kursy w strefie

    KK Polbank Visa Gold. Ma ubezpieczenie podróżne (KL, bagażu i opóźnienia
    lotu, nie ma NNW). Nie trzeba tą kartą opłacać wyjazdu ani tankować
    paliwa. Ma moto assistance. Kursy walut - wszyscy wiedzą, najlepsze na
    rynku. Zwolnienie z opłat za 120 transkacji rocznie. Do tego zwrot 0,9 %
    wszystkich zakupów. Minimalny limit to już 5k. Jedyna wada to jakiś
    Polbank i jego serwis transakcyjny pałętający się gdzieś z tyłu.

    Matt

  • 5. Data: 2013-01-14 19:47:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2013-01-14 13:06, Matt stwierdził, że:
> [...]
    > wszystkich zakupów. Minimalny limit to już 5k. Jedyna wada to jakiś
    > Polbank i jego serwis transakcyjny pałętający się gdzieś z tyłu.

    Serwis serwisem, sama strona internetowa jest odpychająca :) mniejsza,
    widzę że obok Visy jest i MC - jakieś różnice pomiędzy nimi za wyjątkiem
    organizacji wydającej?

    --
    Marcin Nowakowski

  • 6. Data: 2013-01-14 20:47:20
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2013-01-14 09:48, Olgierd pisze:
> [...]
    > Aczkolwiek od platyny lepsza Miles&More, przynajmniej kursy w strefie poza-EU ma

    Platyna M&M (tym bardziej zwykła) nie ma Pakietu Platinum (Assistance,
    NNW), więc jednak chyba lepsza jest Visa Platinium.

    To samo jest w Multibanku : VC Aquarius ma wszystkie fajne
    ubezpieczenia, a MC Aquarius w zasadzie nie ma nic.

    Mr. Owl

  • 7. Data: 2013-01-14 23:06:29
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-01-14 19:47, Marcin Nowakowski pisze:
> [...]
    >
    > Serwis serwisem, sama strona internetowa jest odpychająca :) mniejsza,
    > widzę że obok Visy jest i MC - jakieś różnice pomiędzy nimi za wyjątkiem

    Swego czasu tez pytałem o to konsultanta, bo szukałem różnic,
    i poinformował mnie ze ich nie ma, poza "popularnością" logo w
    określonych zakątkach świata.
    A serwis transakcyjny to mi lotto - skoro dostaje wyciąg z makulatury za
    free

    Pozdro

  • 8. Data: 2013-01-15 10:19:40
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2013 20:47:20 UTC+1 użytkownik Pan Sowa napisał:

    > Platyna M&M (tym bardziej zwykła) nie ma Pakietu Platinum (Assistance,
    > NNW), więc jednak chyba lepsza jest Visa Platinium.

    NNW do karty Visa w MultiBanku czy mBanku już nie zamówisz (ZTCW bank kontynuuje
    tylko uprzednio zamówione polisy). Co do Assistance to mając jeszcze taką kartę
    skorzystałem raz, owszem, lekarz przyjechał, ale jakość tego jest taka, że bez żalu
    zrezygnowałem z karty.

    Natomiast używając Visy od BRE tracisz te 2% na kursach walut.

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 9. Data: 2013-01-15 17:36:08
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-15 10:19, Olgierd pisze:
    > NNW do karty Visa w MultiBanku czy mBanku już nie zamówisz (ZTCW bank kontynuuje
    tylko uprzednio zamówione polisy).

    Na stronie nadal jest:

    Pakiet PLATINUM
    w skład pakietu wchodzą Ubezpieczenie Podróżne i Ubezpieczenie
    Assistance oraz Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NW)

    http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/OWU_N
    NW_30.06.2010.pdf

  • 10. Data: 2013-01-15 19:14:11
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

> [...]
    skorzystałem raz, owszem, lekarz przyjechał, ale jakość tego jest taka, że bez żalu

    Ale po co mam to zamawiać skoro jest to w pakiecie Platinum, który do
    karty dodawany jest standardowo ?

    Ja korzystałem z lekarza i przyjechał normalny, standardowy lekarz z
    pogotowia Falck. Wypisał receptę, wystawił zwolnienie. Czekałem na niego
    4h. Uważam, że to super usługa.

    Dodatkowo całkowicie darmowe, a zwolnienie z opłaty rocznej jest banalne
    (120 dowolnych transakcji w tym mTransfer).

    > Natomiast używając Visy od BRE tracisz te 2% na kursach walut.

    Wydaje mi się że dyskusja jest o ubezpieczeniach.

    Mr. Owl