  • 1. Data: 2013-01-14 12:54:56
    Temat: Przelew do Czech
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Muszę przelać około 2.000 koron czeskich do Czech.
    Gdzie najłatwiej? Mbank, alior, bzwbk? Coś innego? Interfejs www czy raczej
    osobista wizyta w banku? Ile to może kosztować?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 2. Data: 2013-01-14 13:12:08
    Temat: Re: Przelew do Czech
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 14 Jan 2013 12:54:56 +0100, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Muszę przelać około 2.000 koron czeskich do Czech.
    > Gdzie najłatwiej? Mbank, alior, bzwbk? Coś innego? Interfejs www czy
    > raczej
    > osobista wizyta w banku? Ile to może kosztować?

    Alior Kantor Walutowy. Dodajesz rachunek CZK, kupujesz tam korony i
    korzytasz z bezpłatnych przelewów kupionej u nich waluty.

    Matt

  • 3. Data: 2013-01-14 14:37:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Matt m...@m...ms ...

    > Alior Kantor Walutowy. Dodajesz rachunek CZK, kupujesz tam korony i
    > korzytasz z bezpłatnych przelewów kupionej u nich waluty.

    Ok, a mogę np. przynieść swoje korony?
    Jak kursy w aliorze? Opłaca się kombnować?
    zy taki przelew można wykonać z www czy trzeba udać się do banku?

  • 4. Data: 2013-01-14 14:37:47
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <m...@g...com>

    > Alior Kantor Walutowy. Dodajesz rachunek CZK, kupujesz tam korony i
    > korzytasz z bezpłatnych przelewów kupionej u nich waluty.
    >
    > Matt

    Hmm...bezplatnych w sensie konto w Alior (PL) jakies konto w czeskim banku ??

    ja moge polecic http://walutyonline.pl/
    https://www.epay24.eu/Prihlaseni.aspx?redirect=true

    Minus trzeba sie zarejestrowac
    plus maja konta w PL (ING) i CZ (kilka bankow np KB)
    i przelewaja PLN/CZK lub odwrotnie bez dodatkowych oplat poza (rozsadnym) spreadem.
    Ja uzywam do zamiany CZK (przelew z czeskiego banku)
    na PLN (na moje konto w PL) i jestem zadowolony.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2013-01-15 00:54:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Ok, a mogę np. przynieść swoje korony?
    > Jak kursy w aliorze? Opłaca się kombnować?
    > zy taki przelew można wykonać z www czy trzeba udać się do banku?

    i jeszcze - ile idzie taki przelew?

  • 6. Data: 2013-01-16 09:27:03
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jan 15, 12:54 am, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > i jeszcze - ile idzie taki przelew?

    Nie można przynieść swoich koron, trzeba wymienić z PLN, kurs jest
    0.46% od średniego, więc nie opłaca się kombinować, a już w
    szczególności dla kwoty 2000 CZK na której to Alior wymieniając z PLN
    zarobi na Tobie dokładnie 1.50 PLN - tyle wyniesie różnica od kwoty
    2000 CZK przeliczonej po kursie średnim.

    Konto w Alior Kantor zakładasz online, nie trzeba iść do banku, a
    przelew CZK zlecony do 10:00 rano będzie na następny dzień.
    http://kantor.aliorbank.pl/info/subtab/czasy-rozlicz
    en

  • 7. Data: 2013-01-16 19:54:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...miernik.name napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    >
    > Konto w Alior Kantor zakładasz online, nie trzeba iść do banku, a
    > przelew CZK zlecony do 10:00 rano będzie na następny dzień.

    Hmm, w sumie zrobiłem trochę inaczej.
    Przelew robiłem z normalnego rachunku ROR w Aliorze - nie musiałem dodawać
    żadnego konta w CZK.
    Wybrałem przeelew zagraniczny, krja przeznaczenia CZECHY, wpisałem ilość
    CZK i automatycznie przeliczyło mi na PLN.

    Koszt samego przelewu jest dośc wysoki - pani w okienku powiedziała ze 50zł
    (zobaczę, ile finalnie pobierze)
    Gdybym chciał wykonać przelew w okienku - to jeszcze dodatkowe 40zł.

    Co do czasu to w interfejsie graniczna godzina to była 15.00, ale przelew
    wykonywałem o 13:30 i do teraz nie mam potwierdzenia na mailu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam