  • 1. Data: 2013-01-13 20:15:37
    Temat: Chcesz dorobic
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    http://goo.gl/C6hlq

  • 2. Data: 2013-01-13 20:20:00
    Temat: Re: Chcesz dorobic
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Nie chcę.

  • 3. Data: 2013-01-13 20:22:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 20:15:37 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:
    > http://goo.gl/C6hlq

    Daj spokój z tymi głupotami. Na tej grupie raczej niewiele ugrasz.

  • 4. Data: 2013-01-13 20:40:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "kowtow" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    No ja bym chciał, ale tylko pod warunkiem, że będę mógł pracować w pełnym
    lub niepełnym wymiarze czasu pracy (mogę np. jako zręczny grafik), w młodym
    i dynamicznym zespole oraz że jakaś dynamicznie rozwijająca się firma
    zapewni mi bezpłatne szkolenie przez Internet. Już lecę i podpisuję coś,
    wysyłam jakieś maile czy co tam trzeba zrobić. :)

  • 5. Data: 2013-01-13 22:50:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.01.2013 20:15, kowtow pisze:
    > http://goo.gl/C6hlq

    Piramidka, hmm?

    http://www.youtube.com/watch?v=C4CM-nIBoo0

  • 6. Data: 2013-01-14 08:25:09
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 20:15:37 +0100, kowtow napisał(a):

    > http://spam.pl

    Tak ze zwykłej przyzwoitości mógłbyś napisać, że to twój reflink, i
    bierzesz działę za nagonionych.

    Jeśli ktoś chce się w to bawić, to http://ebrokerpartner.pl/ działa równie
    dobrze, i nie nabija konta spamerowi.

    AK