  • 1. Data: 2003-01-25 19:37:18
    Temat: Zmiana poczatku cyklu rozliczeniowego w KK.
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Czy ktos orientuje sie w powyższym temacie ?

    Mianowicie chodzi mi o to, kiedy po takiej zmianie jest robione
    zestawienie.

    Pierwotnie mialem poczatek CR 09 kazdego miesiaca. Zmienilem sobie (za
    oplata ;(() na 16 kazdego miesiaca. I teraz zastanawia mnie jakiego
    dnia zostanie zrobione zestawienie i do kiedy bede musial zaplacic za
    transakcje ;). Czy ktos wie ?

    Konkretnie chodzi mi o KK PKO BP, niestety ma infolinii jak w kazdym
    banku w weekend nie ma osoby, ktora potrafi odpowiedziec na
    niestandardowe pytania ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 2. Data: 2003-02-02 10:52:24
    Temat: Re: Zmiana poczatku cyklu rozliczeniowego w KK.
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 25 Jan 2003 20:37:18 +0100, Dentarg <d...@i...com> wrote:

> [...]
    >
    >Konkretnie chodzi mi o KK PKO BP, niestety ma infolinii jak w kazdym
    >banku w weekend nie ma osoby, ktora potrafi odpowiedziec na

    Odpowiem sam sobie, wyciag przychodzi juz w nowym terminie,
    przynajmniej tak twierdzi infolinia banku. A skoro trzymali mnie ze 20
    minut na telefonie, to im wierze ;)).

    pzdr,
    Dentarg