  • 1. Data: 2006-05-30 10:04:00
    Temat: Zmiana karty z Citi na ...?
    Od: "matjaw" <m...@g...pl>

    Hej!

    Mam kartę w Citi. Jestem z niej zadowolony, ale gdy ostatnio chciałem sobie
    zwiększyć limit i infolinia powiedziala, że jest to możliwe tylko po
    dostarczeniu do banku dokumentów świadczących o wzroście dochodów.

    Mówiąc szczerze: raz nie chce mi sie tego robić (w moim przypadku sporo
    zamieszania), a dwa nie lubie takiego podejścia.

    Zapytałem więc, czy na podstawie historii obslugi karty lub
    likwidacji/przeniesienia karty z innego banku (mam kilka innych kart które
    nosze dla bezpieczeństwa i używam doraźnie, najczesciej gdzy zabraknie mi
    limitu na Citi) nie da się tego zrobić, odpowiedz była niezmienna - nie!

    Jako że jestem klientem na, którym bank sporo zarabia (na prowizjach od
    zakupów kartą), oraz nie mam problemu z dostaniem w innym banku karty z dużo
    wyższym limitem, a nie lubie sie prosić, chciałbym sie dowiedzieć gdzie
    przenieść karte Citi?

    Zależy mi na możliwiści opłacania rachunków (mieszkanie, prad, gaz, telefon,
    itp.) kartą (oczywiście bank ma traktować te transakcje jako bezgotówkowe),
    przyjaznej obsłudze przez www.

    Aha - karta powinna być wydana bezpłatanie (również dodatkowa) no i chyba
    zlota (potrzebuje limit w okolicach 15 000 zł).

    Prosze o rade gdzie się udać w celu przeniesianie karty.

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2006-05-30 18:40:16
    Temat: Re: Zmiana karty z Citi na ...?
    Od: Darek <n...@n...net>

    matjaw wrote:

> [...]
    chyba
    > zlota (potrzebuje limit w okolicach 15 000 zł).

    Obstawiam, że przy takim żądanym limicie i tak będziesz musiał przynieść
    zaświadczenie o dochodach, więc nie wiem czy warto się w to bawić.

    --
    -=Darek=-

  • 3. Data: 2006-05-30 19:35:39
    Od: "Leszek Mizyn" <m...@h...pl>

    Moja odpowiedź: Raiffeisen Bank

    Idziesz do nich z ostatnim wyciągiem z karty citi, dostajesz za free kartę
    w Raiffeisen z limitem powiększonym o 30%. Wystarczy tylko ostatni wyciąg.
    Polecam :)

    Leszek

  • 4. Data: 2006-05-30 20:45:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    matjaw <m...@g...pl> wrote:

    > Zależy mi na możliwiści opłacania rachunków (mieszkanie, prad, gaz, telefon,

    A ja głupi myślałem że do tego służą przelewy...

    > itp.) kartą (oczywiście bank ma traktować te transakcje jako bezgotówkowe),

    Nie wiem co w tym "oczywistego".

    > Aha - karta powinna być wydana bezpłatanie (również dodatkowa) no i chyba
    > zlota (potrzebuje limit w okolicach 15 000 zł).

    Rotfl.
    I może jeszcze mają Ci podstawić zatankowanego Mercedesa SLK pod dom?

    > Prosze o rade gdzie się udać w celu przeniesianie karty.

    Panie...
    Z czym Pan do ludzi.
    BTW: Na czym rzekomo bank na Tobie zarabia?
    Bo chyba nie na 'prowizjach od przelewów'?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2006-05-31 00:12:06
    Od: Darek <n...@n...net>

    Leszek Mizyn wrote:
    --
> [...]
    > w Raiffeisen z limitem powiększonym o 30%. Wystarczy tylko ostatni wyciąg.

    No to albo sie zmieniło albo zalezy na kogo trafisz. Niedawno moja żona
    tez przeniosła kartę z citi do RB i bez papierów z pracy się nie
    obeszło. Albo zależy od limitu...

    --
    Darek

  • 6. Data: 2006-05-31 07:23:56
    Od: "matjaw" <m...@g...pl>

    > A ja głupi myślałem że do tego służą przelewy...

    No i co z tego? Gotowka tez do tego sluzy. Jest pewni jeszcze kilka inych
    metod. Kazdy ma prawo wybrac dla siebie najkorzystniejsza. A dla mnie
    najkorzystniejsza jest oplata rachunkow wlasnie karta. I ma to uzasadnienie,
    ale po co sie przed glupim tlumaczyc?

    > Nie wiem co w tym "oczywistego".

    ano to, ze tylko samobojcy finansowi wykonuja karta kredytowa transakcje
    gotowkowe, taki madrala jak Ty powinien to wiedziec.

    > Rotfl.
    > I może jeszcze mają Ci podstawić zatankowanego Mercedesa SLK pod dom?

    nie rozumiem Twojego sarkazmu - co w tym dziwnego. Bank zarabia na mojej
    karcie okolo 1500 zł rocznie (licze po 1,5% od transakcji, wydaje mi sie, ze
    taka jest prowizja banku)) i nie widze powodu dla którego miałbym jeszcze
    płacic za karte.

    > Panie...
    > Z czym Pan do ludzi.
    > BTW: Na czym rzekomo bank na Tobie zarabia?
    > Bo chyba nie na 'prowizjach od przelewów'?

    Rece opadaja, az mi sie nie chce na to odpowiadac.

    pozdrawiam i proponuje w przyszlosci spogladac na pewne problemy mniej
    emocjonalnie i bardziej obiektywnie

    matjaw

  • 7. Data: 2006-05-31 07:25:59
    Od: "matjaw" <m...@g...pl>

    > Idziesz do nich z ostatnim wyciągiem z karty citi, dostajesz za free kartę
    > w Raiffeisen z limitem powiększonym o 30%. Wystarczy tylko ostatni wyciąg.
    > Polecam :)

    myslalem o Raifeisen, ale grupowicze mnie do niej skutecznie zniechcecili
    informacja, iz nie mozna reklamowac transakcji inernetowych.

    pzdr

    matjaw

    PS
    Jakies opinie o kartach BZWBK?

  • 8. Data: 2006-05-31 12:56:03
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > myslalem o Raifeisen, ale grupowicze mnie do niej skutecznie zniechcecili
    > informacja, iz nie mozna reklamowac transakcji inernetowych.

> [...]

    Hmm
    rekalmować mozna
    Poprostu jak bankowi nie uda się odzyskać twoich pieniedzy to ci ich nie
    odda ze swojej kieszeni
    Arek

  • 9. Data: 2006-05-31 20:22:31
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    matjaw <m...@g...pl> wrote:

    > ano to, ze tylko samobojcy finansowi wykonuja karta kredytowa transakcje
    > gotowkowe, taki madrala jak Ty powinien to wiedziec.

    Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem moje pytanie.

> [...]
    > taka jest prowizja banku)) i nie widze powodu dla którego miałbym jeszcze

    I na czym rzekomo zarabia? Na prowizjach od Twoich przelewów?

    > Rece opadaja, az mi sie nie chce na to odpowiadac.

    Więc po co to robisz?

    > pozdrawiam i proponuje w przyszlosci spogladac na pewne problemy mniej
    > emocjonalnie i bardziej obiektywnie

    A ja proponuję zaczynać zdania z wielkiej litery i przejawiać trochę więcej
    pokory w swoim błogim stanie świadomości.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2006-06-01 12:53:01
    Od: "matjaw" <m...@g...pl>

    > Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem moje pytanie.

    To raczej ja proponuje przeczytac jeszcze raz ze zrozumieniam moja
    odpowiedz.

    > A ja proponuję zaczynać zdania z wielkiej litery i przejawiać trochę
    > więcej
    > pokory w swoim błogim stanie świadomości.

    O wielki purysto jezykowy (na grupach newsowych;) wyjasnij mi na czym polega
    ten moj brak pokory. Dodatkowo bylbym Ci bardzo wdzieczny na czym to polega
    moja nieswiadomosc?

    matjaw