  • 1. Data: 2006-05-30 10:26:45
    Temat: BPH - UWAGA - oplaty za kody SMS-owe są niewlasciwie naliczane!
    Od: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>

    Mam w BPH konto Srebrny Sezam.
    Zgodnie z taryfą opłat i prowizji na takim koncie- pierwsze 10 kodow SMS w
    miesiącu jest bezpłatnych, dopiero kolejne - od 11 w miesiącu - sa płatne po
    20 gr za kod.
    niby spoko, ale ....
    Kody przychodzące z BPH sa numerowane narastająco, bez rozbicia na miesiące.
    No i jak mi się trfił kod nr 11 (dopiero piaty w kwietniu) to mi od razu
    naliczyli opłatę za niego.
    Gdy poszedłem wyjasnić sprawę do oddziału, to najpierw wzbudziłem popłoch u
    obsługi, bo przecież w regulaminie jest opłata i już.
    Dopiero na moją usilną prosbę, Pani rzuciła okiem na regulamin dostepny
    także w internecie i... była bardzo zdziwiona (ona miala w dyspozycji inną
    wersje regulaminu!! - bez tej korzystnej dla klientów uwagi!!).
    Pani rzuciła hasło ze musi sprawdzic swoje konto, bo ona juz miala naliczone
    opłaty od kilku miesięcy i nie wiedziała ze powinna być z tego zwolniona!!

    No cóz musiałem napisac reklamację - o 20 gr!!, ale Pani wcale nie była
    pewna czy w kolejnym miesiącu takowe opłaty nie zostana ponownie naliczone,
    więc ew. kolejna reklamacja - bo system sam z siebie nie moze poprawić tej
    usterki.

    Kto ma konto w BPH - sprawdzajcie co miesiąc wyciągi!!. Niby 20-40 gr to nie
    majątek, ale ciekawe ilu klientów jest tak robionych w bambuko i sie nie
    reflektuje!!

    No i jeszcze jeden kwaituszek.
    W tabeli opłat jest sformułowanie: "... w danym miesiącu" - myli się ten,
    kto potraktuje to jako miesiąc kalendarzowy!. mnie naliczono za okres bodaj
    24.03 - 23.04 czy cos takiego!

    Niech zyje BPH (a raczej jego system informatyczny)
    pozdrawiam
    fafik

  • 2. Data: 2006-05-30 10:32:55
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl> wrote in message
    > Niech zyje BPH (a raczej jego system informatyczny)
    > pozdrawiam
    > fafik

    ta sytuacja utwierdza mnie tylko w przekonaniu że słusznie zrobiłem
    żegnając w 2002 roku (jeszcze PBK ) ten bank
    widze że wszytko po staremu :-))
    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-05-30 10:50:44
    Temat: Re: BPH - UWAGA - oplaty za kody SMS-owe s? niewlasciwie naliczane!
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 30 May 2006 12:32:55 +0200, w <e5h70i$h81$1@news.onet.pl>, "sumi"
    <s...@p...onet.[wytnij_to]pl> napisał(-a):

    > "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl> wrote in message
    > >
    > ta sytuacja utwierdza mnie tylko w przekonaniu że słusznie zrobiłem
    > żegnając w 2002 roku (jeszcze PBK ) ten bank
    > widze że wszytko po staremu :-))

    Ja pożegnałem się jeszcze w 2000 roku, teraz z uśmiechem słucham tylko o
    kolejnych klientach regularnie robionych w bambuko... i z uporem maniaka
    tkwiących w tej porażce :).

  • 4. Data: 2006-05-30 20:19:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    fafik [###tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl.###] napisał:

    W BPH to niestety właśnie normalka, że klienci lepiej znają ich
    przepisy, niż obsługa.

  • 5. Data: 2006-05-31 11:38:25
    Od: "machanys " <m...@g...pl>

    jA ROBIE PRZELEWY ALE NIE uzywam sms-ow, mam zdefiniowane okreslone konta w
    zakladkach i tylko na nie wysylam kase, tj.telefon, mieszkanie itp
    BPH nie zna mojego telefonu i zawsze jak sie loguje jest na pierwszej stronie
    prosba o podanie komorki, nawet dzwonili do mnie na stacjonarny, ale Ja sie
    uparlem i mojej komorki im nie zdradze, smsa tez do nich nie wysle
    macHanys
    poza tym sobie chwale konto, za przelewy internetowe srebrny sezam 0.00 PLN

  • 6. Data: 2006-05-31 11:51:58
    Od: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>

    > poza tym sobie chwale konto, za przelewy internetowe srebrny sezam 0.00
    > PLN

    ja tez sobie chwale, ale... oprocz darmowych przelewów (jeszcze, bo szykują
    się to zmienić) to nie za wiele jest co chwalic.
    Sprawdz sobie - jesli wysyłasz przelewy odroczone - w rejestrze zdarzeń o
    której godzinie sa one realizowane.
    ja juz od 1,5 roku o to walcze i kicha.
    wg regulaminu, wszystkich odpowiedzi na moje reklamacje itp, itd - POWINNY
    wychodzic pierwszą sesją ELIKSIRU. A w ub. roku tylko niecałe 10% tak bylo
    wyslanych, wiekszosc szla II sesją, ale ok 25% wyszło trzecią czy po
    trzeciej, czyli de facto następnego dnia.
    Jesli chcesz, to ci podeślę jeszcze kilka kwiatków do tego, że jednak nie
    można byc w pełni zadowolonym z obsługi.
    pozdrawiam
    fafik

  • 7. Data: 2006-05-31 13:22:02
    Od: "machanys " <m...@g...pl>

    wiesz za niedlugo nie bedzie BPH, moze nawet nie bedzie jego systemu
    informatycznego ;-) na to licze, co do darmowych przelewow to nie slyszalem,
    zeby sie mialo zmienic, jak maja wprowadzic oplaty, to sie zastanowie,
    problem w tym ze jestem przyklejony do bph ze wzgledu na kredyt hipoteczny
    macHanys

  • 8. Data: 2006-05-31 13:30:55
    Od: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>

    > problem w tym ze jestem przyklejony do bph ze wzgledu na kredyt hipoteczny

    a jak myslisz, dlaczego mimo wspomnianej kilkuletniej wojny reklamacyjnej ja
    z tego nie rezygnuje?? ;-) ale zostało juz tylko kilka rat...

    wyszedłem jednak z załozenia, ze robie im miszum przy kazdej najmniejszej
    nawet problematycznej okazji, zeby im się nie zdawało ze wszystko jest ok, a
    ze pewnie wiesz ze co chwila cos nie tak, wiec moje kontakty z BPH są nader
    częste ;-)
    .
    Juz nawet kiedys dyrektor Oddziału mnie zaprosiła na rozmowę, ze niby jestem
    dobry klient ale mam problemy i ona chce załagodzic moje zdenerwowanie.
    "Alesmy se nie pogadali".
    jedyne co wywalczyłem, to to, ze... nie pobieraja mi opłat za Srebrnego
    sezama, więc de facto jedyne koszty jakie ponoszę to opłata za karty.
    podeslij mi swoj adres na priva, to ci podam sposob na to darmowe konto ;-)
    ale warunek, musisz go w miare intensywnie uzywać.
    pozdrawiam
    fafik

  • 9. Data: 2006-05-31 20:53:37
    Temat: Re: BPH - UWAGA - oplaty za kody SMS-owe są niewlasciwie nalicza
    Od: "tomasz malina" <t...@N...gazeta.pl>

    fafik <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Kody przychodzące z BPH sa numerowane narastająco, bez rozbicia na miesiące.
    > No i jak mi się trfił kod nr 11 (dopiero piaty w kwietniu) to mi od razu
    > naliczyli opłatę za niego.

    musiales cos zle policzyc. Robie duzo przelewow z Sez@ma srebrnego, korzystam
    z kodow smsowych i u mnie pierwsze 10 smsow jest gratis, za kazdy nastepny
    place 20 groszy. A tak przy okazji to wystarczy zapisac klucz na dysku i wtedy
    kody nie sa potrzebne wiec nie ma oplaty.
    pozdraiwam
    tomek

  • 10. Data: 2006-06-01 13:21:35
    Od: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>

> [...]
    > wtedy
    > kody nie sa potrzebne wiec nie ma oplaty.

    chyba jednak zle nie policzłem, bo owe 20 gr mam juz z powrotem na koncie -
    i był telefon z przeprosinami.
    A moze po prostu juz tyle razy im sie daje we znaki punktowaniem
    nieprawidlowości w platformie internetowej, ze dla zasady (a może zabawy)
    sprawdzają moją rewolucyjną czujność ;-)

    A jesli mozesz - bo skoro duzo korzystasz z konta to pewnie robisz tez
    przelewy przyszle- to rzuc okiem na swoj rejestr zdarzeń i sprawdz o ktorej
    one wychodzą (polecam cofnąć się duzo wstecz) - najlepiej je przerzucić do
    excela i tam wszystko wyjdzie.
    bo moze tez tylko moje maja tekie wielogodzinne opóznienia?? - tego to bym
    chyba juz nie zdzierżył
    pozdrawiam
    fafik