    From: "matjaw" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zmiana karty z Citi na ...?
    Date: Tue, 30 May 2006 12:04:00 +0200

    Hej!

    Mam kartę w Citi. Jestem z niej zadowolony, ale gdy ostatnio chciałem sobie
    zwiększyć limit i infolinia powiedziala, że jest to możliwe tylko po
    dostarczeniu do banku dokumentów świadczących o wzroście dochodów.

    Mówiąc szczerze: raz nie chce mi sie tego robić (w moim przypadku sporo
    zamieszania), a dwa nie lubie takiego podejścia.

    Zapytałem więc, czy na podstawie historii obslugi karty lub
    likwidacji/przeniesienia karty z innego banku (mam kilka innych kart które
    nosze dla bezpieczeństwa i używam doraźnie, najczesciej gdzy zabraknie mi
    limitu na Citi) nie da się tego zrobić, odpowiedz była niezmienna - nie!

    Jako że jestem klientem na, którym bank sporo zarabia (na prowizjach od
    zakupów kartą), oraz nie mam problemu z dostaniem w innym banku karty z dużo
    wyższym limitem, a nie lubie sie prosić, chciałbym sie dowiedzieć gdzie
    przenieść karte Citi?

    Zależy mi na możliwiści opłacania rachunków (mieszkanie, prad, gaz, telefon,
    itp.) kartą (oczywiście bank ma traktować te transakcje jako bezgotówkowe),
    przyjaznej obsłudze przez www.

    Aha - karta powinna być wydana bezpłatanie (również dodatkowa) no i chyba
    zlota (potrzebuje limit w okolicach 15 000 zł).

    Prosze o rade gdzie się udać w celu przeniesianie karty.

    pzdr

    matjaw