  • 1. Data: 2006-05-29 18:55:16
    Temat: czy dojdzie taki przelew?
    Od: SM <s...@g...com>

    Witam

    Ktos wyslal mi przelewem pieniadze z jakiegos punktu - agencji pko czy
    cos takiego.
    Czy jesli podal dobry numer konta, a zupelnie nie takie jak trzeba dane:
    nazwisko i adres,
    przelew jednak dojdzie do mnie? Co sie moze z nim stac? Czy moze odbic?
    Ale jak wowczas moze wrocic do nadawcy?

  • 2. Data: 2006-05-29 19:03:16
    Temat: Re: czy dojdzie taki przelew?
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    najważniejszy jest numer konta :-)
    jeśli to się zgadza to nie ma problemu

    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-05-29 19:04:25
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    dokladnie, numer konta przede wszystkim ;-))

    a jak danych nie znal to wystarczylo podac imie i nazwisko....

  • 4. Data: 2006-05-29 19:24:02
    Od: SM <s...@g...com>

    Robert napisał(a):
    > dokladnie, numer konta przede wszystkim ;-))
    >
    > a jak danych nie znal to wystarczylo podac imie i nazwisko....

    podalem, ale sie mu pomieszalo z innymi danymi.

    Agencja PKO BP (druczek) -> PKO BP Inteligo ---- jak długo moze isc taki
    przelew?

  • 5. Data: 2006-05-29 19:31:24
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Jeśli numer konta jest dobry, to nawet jak napisze Kubus Puchatek to
    przelew dojdzie.
    A przelew nie powinien isc dluzej niz jeden dzien roboczy

  • 6. Data: 2006-05-29 20:01:54
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    > Jeśli numer konta jest dobry, to nawet jak napisze Kubus Puchatek to
    > przelew dojdzie.
    > A przelew nie powinien isc dluzej niz jeden dzien roboczy

    a to niby dlaczego?

    elixir w jeden dzien roboczy, a tzw. tanie przelewy nawet 3 dni robocze
    ofcorz ;-)

    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2006-05-30 11:56:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl> writes:

    > najważniejszy jest numer konta :-)
    > jeśli to się zgadza to nie ma problemu

    To zalezy od roznych rzeczy. Zdazaja sie przelewy zwrocone ze wzgledu
    na niezgodnosc nazwy z numerem, i to nie jest prehistoria.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2006-05-30 12:39:27
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Jeśli numer konta jest dobry, to nawet jak napisze Kubus Puchatek to
    > przelew dojdzie.

    Niekoniecznie. Np. Milenium, Fortis - odrzucą.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 9. Data: 2006-05-30 22:08:04
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > elixir w jeden dzien roboczy, a tzw. tanie przelewy nawet 3 dni robocze
    > ofcorz ;-)

    Wplaty w Agencji PKO BP to nie sa zadne "tanie przelewy".
    Na rachunek Inteligo sa nawet darmowe :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2006-05-31 10:23:05
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    > Jeśli numer konta jest dobry, to nawet jak napisze Kubus Puchatek to
    > przelew dojdzie.
    > A przelew nie powinien isc dluzej niz jeden dzien roboczy

    A dlaczego nie jest księgowany od razu, przeciez to ten sam bank?

    pl