  • 1. Data: 2006-05-29 22:13:37
    Temat: Karta Visa Electron i mbank
    Od: Andrzej <e...@i...pl>

    Właśnie założyłem konto w mBanku, teraz czekam na kuriera kiedy się
    odzezwie :-] Przy rejestracji wybrałem rachunek ekonto i emax+ W dalszej
    części zaznaczyłem że chcę do ekonta kartę visa electron. Wcześniej
    gdzieś przeczytałem że karta ta jest bezpłatnie wydawana do ekonta a do
    emax+ za opłatą 36 zł. Jak to zostanie w moim przypadku rozwiązane, czy
    będę musiał płacić czy też nie. I jeszcze jedno, jest jakas miesieczna
    opłata za posiadanie takowej karty?

  • 2. Data: 2006-05-29 22:21:31
    Temat: Re: Karta Visa Electron i mbank
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    Jak to zostanie w moim przypadku rozwiązane, czy
    > będę musiał płacić czy też nie. I jeszcze jedno, jest jakas miesieczna
    > opłata za posiadanie takowej karty?

    jezeli zaznaczyles tylko karte do eKonta to nie bedziesz za nia placil
    (0zl),
    karty do eMaxa nie wybrales zatem tych 36zl rowniez nie zaplacisz ;-))

    sama radosc, no nie ?

    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-05-29 22:27:55
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    "Andrzej" <e...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > emax+ za opłatą 36 zł. Jak to zostanie w moim przypadku rozwiązane, czy
    > będę musiał płacić czy też nie. I jeszcze jedno, jest jakas miesieczna

    no to po kolei
    VE do ekonta jest darmowa
    dotyczy to wznowień, opłat miesięcznych i opłat rocznych

    natomiast jesli piszesz o drugiej karcie
    to do emax+ nie ma kart
    jest VE do emax
    wydanie 36PLN, opłata za kolejny rok 36PLN
    opłat miesięcznych brak

    ekonto i emax - są to oddzielnie konta więc i karty są oddzielnie
    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-05-30 07:42:17
    Od: Andrzej <e...@i...pl>

    > ekonto i emax - są to oddzielnie konta więc i karty są oddzielnie

    Czyli mam rozumieć że karta którą dostanę do eKonto uprawnia tylko do
    wypłacania pieniędzy z tego konta, chcąc z eMax+ to trza oddzielną
    kartę? Jak jest tak jak myślę to jestem spokojny :-]

  • 5. Data: 2006-05-30 07:49:50
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    > Czyli mam rozumieć że karta którą dostanę do eKonto uprawnia tylko do
    > wypłacania pieniędzy z tego konta,

    dokładnie tak

    >chcąc z eMax+ to trza oddzielną

    jak pisałem emax+(plus) nie ma karty
    karte można mieć do emax

  • 6. Data: 2006-05-30 07:55:55
    Od: Andrzej <e...@i...pl>

    > jak pisałem emax+(plus) nie ma karty
    > karte można mieć do emax

    Nie zwróciłem uwagi na plusik :-) Ostatnie jeszcze mam pytanie w tej
    kwestii.Znajomy ma konto w mBanku i za kartę nie płaci nic miesięcznie.
    Ja przeczytałem że opłata miesięczna wynosi 1,50 zł. Może ktoś to
    potwierdzić.

    Z góry dziękuję za wszelką udzieloną mi pomoc :-]

  • 7. Data: 2006-05-30 07:58:53
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czyli mam rozumieć że karta którą dostanę do eKonto uprawnia tylko do
    > wypłacania pieniędzy z tego konta, chcąc z eMax+ to trza oddzielną
    > kartę? Jak jest tak jak myślę to jestem spokojny :-]

    Wątpię by procedura się zmieniła, ten zapis OIP był 'od zawsze'
    i równie długo był martwy.
    Żeby otrzymać kartę, trzeba było zawsze _zadzwonić_po_ otwarciu rachunku
    (a dokładnie po tym jak wysłana (i ole ją wysłałeś) do nich "umowa
    o korzystanie z kart płatniczych mBanku" zostanie zarejestrowana
    w ich systemie) i ją zamówić.
    ta umowa wygląda tak (zwróć uwagę na czerwony napis na 1 stronie):
    http://www.mbank.com.pl/download/pdf/umowa_o_korzyst
    anie_z_kart_debetowych_mban
    ku.pdf

  • 8. Data: 2006-05-30 08:03:08
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Znajomy ma konto w mBanku i za kartę nie płaci nic miesięcznie.
    > Ja przeczytałem że opłata miesięczna wynosi 1,50 zł. Może ktoś to
    > potwierdzić.

    Gdzie to czytałeś?
    Myślisz że ktoś tu widział jak to czytałeś
    i może to potwierdzić? ;-)

  • 9. Data: 2006-05-30 08:04:19
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    >Ostatnie jeszcze mam pytanie w tej
    > kwestii.Znajomy ma konto w mBanku i za kartę nie płaci nic miesięcznie.
    > Ja przeczytałem że opłata miesięczna wynosi 1,50 zł. Może ktoś to
    > potwierdzić.

    kartę do ekonta mam prawie 3 lata i nic nie płacę :-)

  • 10. Data: 2006-05-30 08:06:05
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    http://www.mbank.com.pl/download/pdf/umowa_o_korzyst
    anie_z_kart_debetowych_mban