    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Złoto jak Titanic_ a Mazurka grają do końca:)
    Date: Tue, 30 Aug 2011 20:42:22 +0200

    root wrote:

> [...]
    http://forsal.pl/artykuly/541265,mazurek_baltic_dry_
    index_na_dnie_zloto_na_gorze

    > Widzisz totus. Piszemy tu czasami dlugie wywody, sprzeczamy sie, ale nikt
    > nam za to nie placi. A tu masz. Jeden taki "celny" komentarz i zawsze
    > jakaś kasa wpadnie. Może by nas ktoś tak wynajął. Coś taki duet w stylu
    > MdM albo cuś? ;)

    Znajdź producenta i impresariat i możemy ruszać. Tyle że ja mam nudne
    poglądy na temat rynku. Po moich komentarzach nikt się nie posra ani ze
    śmiechu ani ze strachu czy innych emocji. Dopóki produkcja pieniędzy będzie
    większa niż produkcja akcji to ceny akcji wyrażone w pieniądzach będą rosły.
    Inaczej wyglądają indeksy wyrażone w oz złota. Gdyby np Apple tak samo
    szybko wpuszczało akcje na giełdę jak FED $$ to cena tej spółki w $$
    wyglądała by inaczej. Dla mnie to jest proste.