  • 1. Data: 2011-08-29 20:04:24
    Temat: Złoto jak Titanic_ a Mazurka grają do końca:)
    Od: v...@a...pl

    http://forsal.pl/artykuly/541265,mazurek_baltic_dry_
    index_na_dnie_zloto_na_gorze
    .html

  • 2. Data: 2011-08-30 12:45:46
    Temat: Re: Złoto jak Titanic_ a Mazurka grają do końca:)
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 22:04:24 +0200, v...@a...pl napisał(a):

    > http://forsal.pl/artykuly/541265,mazurek_baltic_dry_
    index_na_dnie_zloto_na_gorze
    > .html

    "Wczorajsza korekta notowań złota była efektem realizacji zysków przez
    inwestorów spekulujących na rynku złota a także odreagowania na rynkach
    akcji. "

    Kocham takie komentarze. Ciekawy jestem ile placą za jeden taki tekscior?

  • 3. Data: 2011-08-30 17:26:28
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    > akcji. "
    >
    > Kocham takie komentarze. Ciekawy jestem ile placą za jeden taki tekscior?

    Mnie też się to podoba. Pisze o tych, którzy sprzedają, że realizują zyski
    co myśli piszący o tych, którzy kupili. Co oni realizują? Ci, którzy
    sprzedali wzięli pieniądze o tych, którzy kupili. Sprzedający to dokładnie
    połowa rynku. Wiele jest podobnych głupot w komentarzach giełdowych.
    Następnym takim jest wyciąganie wniosków ze zmian OI na kontraktach. Mnie
    zaś ciekawi co taki piszący myśli o swoich czytelnikach i ich możliwościach
    umysłowych.

  • 4. Data: 2011-08-30 18:23:11
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 19:26:28 +0200, totus napisał(a):

> [...]
    > zaś ciekawi co taki piszący myśli o swoich czytelnikach i ich możliwościach

    Widzisz totus. Piszemy tu czasami dlugie wywody, sprzeczamy sie, ale nikt
    nam za to nie placi. A tu masz. Jeden taki "celny" komentarz i zawsze jakaś
    kasa wpadnie. Może by nas ktoś tak wynajął. Coś taki duet w stylu MdM albo
    cuś? ;)

  • 5. Data: 2011-08-30 18:40:02
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Mnie też się to podoba. Pisze o tych, którzy sprzedają, że realizują zyski
    > co myśli piszący o tych, którzy kupili. Co oni realizują? Ci, którzy
    Pewnie stratę...
    Ja sobie to od zawsze tłumacze tym, że w marketigowym bełkocie zakazane
    jest słowo "strata" w dowolnym przypadku czyli nie wolno użyć pojęcia "tną
    straty" czy "stop lossy minimalizujące straty powodują spadek indeksu" -
    "realizacja zysków" ma wydźwięk wyłącznie pozytywny.

    --
    marfi

  • 6. Data: 2011-08-30 18:42:22
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    > nam za to nie placi. A tu masz. Jeden taki "celny" komentarz i zawsze
    > jakaś kasa wpadnie. Może by nas ktoś tak wynajął. Coś taki duet w stylu

    Znajdź producenta i impresariat i możemy ruszać. Tyle że ja mam nudne
    poglądy na temat rynku. Po moich komentarzach nikt się nie posra ani ze
    śmiechu ani ze strachu czy innych emocji. Dopóki produkcja pieniędzy będzie
    większa niż produkcja akcji to ceny akcji wyrażone w pieniądzach będą rosły.
    Inaczej wyglądają indeksy wyrażone w oz złota. Gdyby np Apple tak samo
    szybko wpuszczało akcje na giełdę jak FED $$ to cena tej spółki w $$
    wyglądała by inaczej. Dla mnie to jest proste.

  • 7. Data: 2011-08-30 18:57:13
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > poglądy na temat rynku. Po moich komentarzach nikt się nie posra ani ze
    > śmiechu ani ze strachu czy innych emocji. Dopóki produkcja pieniędzy

    Jak będziesz miał impresariat to się postarasz aby się posrał...

    Popatrz np. na http://gospodarka.dziennik.pl/ - tam mieszają drugie dno
    kryzysu z deficytem, tąpnięciem na rynku miedzi i opodatkowniem
    prostytutek - gazeta się skurwiła do takiego poziomu, że wstyd mi się
    przyznać, że jeszcze przedwczoraj to dreck kupiłem.

    --
    marfi

  • 8. Data: 2011-08-30 19:04:44
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

> [...]
    > straty" czy "stop lossy minimalizujące straty powodują spadek indeksu" -
    > "realizacja zysków" ma wydźwięk wyłącznie pozytywny.

    Tak naprawdę myślisz, że ci co kupują podczas spadków to realizują stratę?
    Ja myślę inaczej. Wychodzę od tego, że nikt nie zna przyszłości. Ceny rosną
    bo pieniędzy gotowych kupić dane akcje jest więcej niż wartość wystawionych
    akcji do sprzedaży i rynek goni równowagę. Jest moment równowagi i następuje
    przegięcie. Zaczynają sprzedawać ci co osiągnęli swój poziom straty, czyli
    ci, którzy kupili na samym szczycie, ci którzy najwcześniej się
    zorientowali, że się pomylili i mają najmniejszy poziom bólu, a kupują ci co
    łapią dołek. Według mojego rozumienia rynku to ceny spadają bo realizowana
    jest zamierzona strata czyli odwrotnie niż w standardowym komentarzu. Według
    mnie ci, którzy realizują zyski to sprzedają na zachodnim zboczu, na
    wschodnim zboczu sprzedają ci, którzy ucinają straty. Ceny spadają bo tym
    razem wartość akcji jest większa niż pieniądze, które zamierzają je odkupić
    i rynek znów goni równowagę. Jest moment równowagi i przegięcie. Mamy nowy
    swing jak mówią fachowcy.

  • 9. Data: 2011-08-30 19:12:22
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > wrote:
    >>
    > Tak naprawdę myślisz, że ci co kupują podczas spadków to realizują stratę?

    Napisałem "Pewnie..." co nie oznacza, że tak myślę.

    --
    marfi

  • 10. Data: 2011-08-30 19:23:43
    Od: root <r...@v...pl>

> [...]
    > i rynek znów goni równowagę. Jest moment równowagi i przegięcie. Mamy nowy

    Trzeba by było poznać dogłębnie Twoję metodę przegięć.
    Bo co to znaczy na zachodnim zboczu - raz jest zachodnie, raz wschodnie,
    potem znowu zachodnie itd. Zygzaki są zawsze i w każdej skali czasowej więc
    skąd wiesz na której stronie zbocza znalazłeś się w danym momencie (dniu,
    tygodniu, chwili?)
    A z tą realizacją to też różnie bywa, jeśli stosujesz trailing stop to co
    to jest realizacja zysków czy strat ?