  • 1. Data: 2004-09-16 13:37:26
    Temat: Złota KK w Citi
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Czy ktoś sie orientuje jaka jest minimalna kwota lokaty będącej
    zabezpieczeniem pod Motokartę Citi Visa Gold? 10 000, 15 000?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2004-09-16 15:54:02
    Temat: Re: Złota KK w Citi
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 15:37:26 +0200, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

    > Czy ktoś sie orientuje jaka jest minimalna kwota lokaty będącej
    > zabezpieczeniem pod Motokartę Citi Visa Gold? 10 000, 15 000?

    Aby być Goldem w Citi to kwota chyba 25 k ;-)
    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-09-16 16:53:53
    Od: "deejay" <d...@i...pl>

    10 000 tys.
    Użytkownik "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow>

  • 4. Data: 2004-09-16 18:49:10
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "deejay" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > 10 000 tys.

    Czyli 10 mln (10 000 000)? Nie przesadzasz troche? ;)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2004-09-16 18:57:54
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 18:53:53 +0200, deejay <d...@i...pl> napisał:

    > 10 000 tys.

    Od kiedy takie nieskie kwoty dla Golda? Zarobki <7,5k daja mozliwosc
    ubieganie sie o KK Gold.

    Aby byc Goldem jako takim, to trzeba mieć aktywa na poziomie 200k.

    No a po trzecie Citi NIE widaje KK pod zastaw lokaty. Ew. uproszczona
    procedura dla stałych klientów z wysokim poziomem aktywów. Ale też wątpie
    aby dostać wtedy Golda.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-09-16 20:18:07
    Od: "Ada" <a...@b...com>

    Citi wydaje CC pod zastaw lokaty, jak również na podstawie salda TRB na
    koncie. Jesli bedziesz miał średnie saldo z miesiąca na okolo 80-100 tyś
    dostaniesz golda bez dokumentowania dochodów.
    j\esli chcesz napisz mi na prv, to CVie z kims skontaktuje.
    pzdr

  • 7. Data: 2004-09-16 20:20:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > dostaniesz golda bez dokumentowania dochodów.
    > j\esli chcesz napisz mi na prv, to CVie z kims skontaktuje.

    To naprawdę Ty, czy znowu ktoś sie pod Ciebie podszywa jak przy kartach dla
    doktorantów ;-))) ?

  • 8. Data: 2004-09-16 20:21:14
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 22:18:07 +0200, Ada <a...@b...com> napisał:

    > Citi wydaje CC pod zastaw lokaty,

    Dziwne, że w CitiPhon nic o tym nie wie ;-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2004-09-16 20:22:52
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 22:20:16 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > To naprawdę Ty, czy znowu ktoś sie pod Ciebie podszywa jak przy kartach
    > dla
    > doktorantów ;-))) ?

    Zależy pewnie z której strony wiatr zawieje ;-))))))))

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-09-16 22:00:40
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 22:21:14 +0200, JaKi naskrobał(a):

    > Dziwne, że w CitiPhon nic o tym nie wie ;-)

    bo ja wiem ..................

    cyt:
    "Szanowny Panie,

    Chcielibysmy poinformowac, iz w naszej ofercie jest dostepna karta
    kredytowa zabezpieczona lokata terminowa. Limit kredytu
    na karcie nie moze byc wyzszy niz 65% kwoty lokaty, ktora jest
    zabezpieczeniem. Wniosek o wydanie karty kredytowej
    zabezpieczonej lokata moze byc zlozony jedynie w jednym z oddzialow banku.

    Z powazaniem,

    Piotr Marski
    Departament Operacyjnej Obslugi Rachunkow
    Citibank Handlowy
    Bank Handlowy w Warszawie SA
    ul. Goleszowska 6
    01-249 Warszawa