  • 1. Data: 2004-09-16 13:38:05
    Temat: hipoteczny na budowe domu
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    czy jest jakis bank, ktory da kredyt hipoteczny na budowe domu w sytuacji
    gdy:

    mam dzialke, i wlasny wklad w postaci pieniedzy na lokatach
    i nie mam nic na dzialce ..... tzn nic nie jest rozpoczete

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-16 15:29:39
    Temat: Re: hipoteczny na budowe domu
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Gosi@" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > mam dzialke, i wlasny wklad w postaci pieniedzy na lokatach
    > i nie mam nic na dzialce ..... tzn nic nie jest rozpoczete

    Oczywiscie - a działka to nic nie warta??
    Zakładam, że jest Twoja.

  • 3. Data: 2004-09-16 16:07:31
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie - a działka to nic nie warta??
    > Zakładam, że jest Twoja.

    jasne ze moja ..... ale bank ktory mnie interesuje kreci nosem i chce
    fundamenty :-)

  • 4. Data: 2004-09-16 23:24:33
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    > jasne ze moja ..... ale bank ktory mnie interesuje kreci nosem i chce
    > fundamenty :-)

    Ktory to taki wybredny??
    A za rogiem nie masz nastepnego banku??

  • 5. Data: 2004-09-17 08:40:36
    Od: "arku" <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > mam dzialke, i wlasny wklad w postaci pieniedzy na lokatach
    > i nie mam nic na dzialce ..... tzn nic nie jest rozpoczete

    Teoretycznie w większości banków nie powino byc problemów. Są w tej chwili
    nawet takie które dadzą Ci kredyt na zakup działki i budowę.
    W Twojej sytuacji napewno skredytuje Cię BPH, a np. Millenium napewno nie
    :-)

    pozdrawiam
    Arku

  • 6. Data: 2004-09-17 18:08:24