  • 1. Data: 2004-09-16 13:29:40
    Temat: Mastercard Gold & Business Gold
    Od: "BRS" <w...@w...pl>

    Jeśli ktoś ma taką kartę z grupy SGB i jest w stanie zeskanować i przysłać
    mi mailem (oczywiście z zamazanymi numerami i nazwiskiem) to będę bardzo
    wdzięczny. Koleżanka pisze pracę i potrzebuje ten scan.

    Z góry dzięki.

    mój mail: w...@w...pl

  • 2. Data: 2004-09-16 13:33:51
    Temat: Re: Mastercard Gold & Business Gold
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    BRS <w...@w...pl> wrote:
    > Jeśli ktoś ma taką kartę z grupy SGB i jest w stanie zeskanować i
    > przysłać mi mailem (oczywiście z zamazanymi numerami i nazwiskiem) to
    > będę bardzo wdzięczny. Koleżanka pisze pracę i potrzebuje ten scan.

    do Karola, do Karola z takimi prosbami ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-16 23:45:36
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Amra napisał:

    > do Karola, do Karola z takimi prosbami ;)

    Ech, Amra a o linku oczywiście zapomniałeś ;)
    http://www.kartyonline.pl/galeria.php

    K.