  • 1. Data: 2004-09-16 13:25:21
    Temat: Konta dla studentów
    Od: "EmŻet" <z...@o...pl>

    Noszę się z zamiarem założenia konta studenckiego w którymś z banków. I w
    tym jest mój problem. Nie za bardzo wiem który bank wybrać i na co zwrócić
    uwagę. Jeżeli macie w tej materii jakieś rozeznanie proszę o radę

  • 2. Data: 2004-09-16 13:31:06
    Temat: Re: Konta dla studentów
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    EmŻet <z...@o...pl> wrote:
> [...]
    > I w tym jest mój problem. Nie za bardzo wiem który bank wybrać i na
    > co zwrócić uwagę. Jeżeli macie w tej materii jakieś rozeznanie proszę

    a moze cos wiecej? Jakie miasto, jaie bankomaty w okolicy, jakie wplywy -
    gotowka czy przelewem, do czego ci to konto bedzie sluzylo itp?

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-16 13:36:14
    Od: "EmŻet" <z...@o...pl>

    Pisze z Katowic i powiedzmy z Centrum więc z dostępem do bankomatu
    jakiegokolwiek chyba nie będzie problemu. Pieniądze (w granicach 100-150 na
    m-c) na konto będą wpływać przelewem. A służyć ma ono temu żeby nie trzymać
    pieniędzy w domu i dla ogólnej wygody posługiwania sę plastikowym pienądzem

  • 4. Data: 2004-09-16 14:33:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    EmŻet <z...@o...pl> wrote:
> [...]
    > 100-150 na m-c) na konto będą wpływać przelewem. A służyć ma ono temu
    > żeby nie trzymać pieniędzy w domu i dla ogólnej wygody posługiwania

    Zobacz oferte studencka BZ WBK, mBanku, Millennium (zrezygnowac z wyciagow),
    DB PBC, MultiBanku, Lukasa i pewnie cos tam by sie jeszcze znalazlo.
    Koszt takich rachunkow od 0 do 2 zl miesiecznie

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-09-16 15:52:35
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 16:33:50 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    i pewnie cos tam by sie jeszcze znalazlo.
    > Koszt takich rachunkow od 0 do 2 zl miesiecznie

    ING - szczegolnie ze kolega z Katowic ;-)
    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-09-16 18:01:13
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "EmŻet"
> [...]
    trzymać
    > pieniędzy w domu i dla ogólnej wygody posługiwania sę plastikowym

    ja za to polecam mBank - jesli jestes z katowic a w dodatku studiujesz to
    pewnie bedziesz zainteresowany Wprostem i Businessweekiem za free w mBank
    Cafe - coby sie troche doedukowac :-)