  • Data: 2015-10-08 21:14:46
    Temat: Re: Zaufanie mBanku
    Od: <9...@1...211446.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Budzik w
    <news:XnsA52DD35ABEFF9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    >:

    > Użytkownik Tom N <6...@8...200421.invalid> ...

    > A rzeczywiście tak jest, ze brak smsów jest tylko na telefonie z numerem
    > telefonu zarejestrowanym w mbanku?

    OIMW jest tak, że aplikację instaluje się potwierdzając kodem SMS wysłanym
    na telefon zarejestrowany, definiuje sie również pin do logowania do
    aplikacji.

    <https://www.mbank.pl/pomoc/info/pytania-i-odpowiedz
    i/windows-phone-faq.html>

    "W aplikacji przelewy wymagające autoryzacji zatwierdza się poprzez podanie
    PINu (tego samego, który służy do logowania do aplikacji). W starszych
    wersjach aplikacji, autoryzacja przelewu odbywa się przy pomocy hasła SMS."

    Cos mam (urządzenie zarejestrowane) i cos wiem (pin). Redundancja z SMS na
    ewentualne kolejne urządzenie jest IMHO niezbyt potrzebna dla "normalnych
    ludzi"...
    "Normalny" nie nosi dwóch urządzeń mobilnych: jedno do autoryzacji, drugie
    do operacji

    --
    'Tom N'