  • 1. Data: 2004-11-09 09:17:41
    Temat: Zastrzezenie wysylania korespondencji przez Bank
    Od: "czesio" <c...@o...pl>

    Witajcie,

    mam prosbe jak nalezy sie zachowac w relacji do Banku, czy moge zaskarzyc
    Bank. Od zawsze mam zlozona dyspozycje nie wysylania korespondencji przez
    Bank, a od czasu do czasu otrzymuje rozne brednie, karki ze zmianami
    regulamnow i takie tam.

    Nie zycze sobie otrzymuwac tego rodzaju pism, czy moge wystapic do Banku z
    roszczeniem ?

    (sprawa dotyczy Banku Zachodniego WBK)

    Bede wdzeczny za pomoc.

  • 2. Data: 2004-11-09 09:21:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    czesio <c...@o...pl> wrote:
    > Nie zycze sobie otrzymuwac tego rodzaju pism, czy moge wystapic do
    > Banku z roszczeniem ?
    > Bede wdzeczny za pomoc.

    Zamknij konto i juz.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-11-09 10:00:19
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-09 10:17 czesio said the following:
    > Witajcie,
    > [...]

    a od czasu do czasu otrzymuje rozne brednie, karki ze zmianami
    regulamnow i takie tam.

    A później płaczesz, ze bank CI nie powiedział o zmianie regulaminu :-)
    KJ

  • 4. Data: 2004-11-09 10:17:48
    Od: "free" <n...@A...pl>

    Kupiłem kilka lat temu mieszkanie od pewnego gościa, który ma konto w BZ
    WBK. Od tamtej pory otrzymuję z tego banku na nazwisko tego człowieka
    wszelkie możliwe bzdury, łącznie z wyciągami z konta i karty płatniczej.
    Kiedyś skrzętnie odsyłałem te kwity z obszernymi wyjaśnieniami, prośbami i
    żądaniami. A bank tę moją korespondencję olewał. Dałem więc za wygraną i
    wywalam teraz te papiery do śmieci.
    Nigdy nie zostanę klientem BZ WBK. Nie mam ochoty, żeby śmieciarze
    wiedzieli, ile zarabiam.

  • 5. Data: 2004-11-09 10:48:33
    Od: "XxX" <b...@a...email>

> [...]
    > regulamnow i takie tam.
    > Nie zycze sobie otrzymuwac tego rodzaju pism, czy moge wystapic do Banku

    Jesli dostajesz zmiany regulaminow, to IMHO taka korespondencje bedziesz
    dostawac zawsze, dopoki masz katywne konto. Obowiazkiem banku jest
    poinformowanie Ciebie o zmianach.
    Jesli zas otrzymujesz materialy reklamowe, to bank narusza ustawe (jesli
    oczywiscie nie wyrazales na to zgody) i w takim przypadku prawo jest po
    Twojej stronie.

  • 6. Data: 2004-11-09 11:04:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "czesio" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    >
    > mam prosbe jak nalezy sie zachowac w relacji do Banku,

    Jesli nie wiesz jak sie zachowac, na wszelki wypadek zachowaj sie
    przyzwoicie...;-)

> [...]
    > regulamnow i takie tam.
    >
    > Nie zycze sobie otrzymuwac tego rodzaju pism, czy moge wystapic do Banku z

    Kandyduj na posla, wybory niedlugo.
    Wejdziesz do Sejmu, zmienisz obowiazujace prawo i po robocie.
    Sa sprawy, o ktorych bank ma OBOWIAZEK cie zawiadomic.
    Tego nie mozesz mu zabronic.

    Jesli chcesz ukrywac przed wpolmieszkancami fakt posiadania konta, to nia ta
    droga...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2004-11-09 12:46:37
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 9 Nov 2004 10:17:41 +0100, "czesio" <c...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Bank. Od zawsze mam zlozona dyspozycje nie wysylania korespondencji przez
    >Bank, a od czasu do czasu otrzymuje rozne brednie, karki ze zmianami

    hmmm, nie wiem czy takie zastrzeżenie może być skuteczne - wszak bank
    ma obowiązek dostarczyć Ci te "brednie".
    --
    Jarek Andrzejewski