  • 1. Data: 2004-11-09 09:33:23
    Temat: VISA BZ WBK Platinum Porsche
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Od 5 listopada br. BZ WBK rozpoczyna wydawnictwo niezwykle prestiżowej
    kredytowej karty typy co-branded - karty VISA BZ WBK Platinum Porsche
    wydanej we współpracy z firmą Porsche.

    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1283

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart http://kartyonline.pl

  • 2. Data: 2004-11-09 09:37:00
    Temat: Re: VISA BZ WBK Platinum Porsche
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 9 Nov 2004 10:33:23 +0100, Karol Żwiruk <p...@k...pl>
    napisał:

    > Od 5 listopada br. BZ WBK rozpoczyna wydawnictwo niezwykle presti?owej
    > kredytowej karty typy co-branded - karty VISA BZ WBK Platinum Porsche
    > wydanej we wspó?pracy z firm? Porsche.

    Karta prestiżowa, ale banku już niestety nie ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 3. Data: 2004-11-09 09:50:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Karol Żwiruk <p...@k...pl> wrote:
    > Od 5 listopada br. BZ WBK rozpoczyna wydawnictwo niezwykle prestiżowej
    > kredytowej karty typy co-branded - karty VISA BZ WBK Platinum Porsche
> [...]

    A tak jak pisalem ponad miesiac temu w kolejce jeszcze jest BPH i Citibank
    :)
    Ciekawy jest przewodnik o karcie:
    http://www.bzwbk.pl/_itemserver/doc/przewodnik_porsc
    he.pdf

    Oplata roczna 600 zl
    Ale nie widze jakie oproentowanie ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-11-09 10:32:26
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Od 5 listopada br. BZ WBK rozpoczyna wydawnictwo niezwykle prestiżowej
    > kredytowej karty typy co-branded - karty VISA BZ WBK Platinum Porsche
    > wydanej we współpracy z firmą Porsche.

    No fajnie :) Ciekawe ile takich kart wydadza. Bardzo ciekawe jak tam im
    wypadly badania grupy docelowej. Pewnie bedzie sie ten produkt sprzedawal
    jak cieple buleczki...

    Pablo

  • 5. Data: 2004-11-09 11:21:11
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 9 Nov 2004 11:32:26 +0100, Pablo <p...@w...pl> napisał:

    > No fajnie :) Ciekawe ile takich kart wydadza. Bardzo ciekawe jak tam im
    > wypadly badania grupy docelowej. Pewnie bedzie sie ten produkt sprzedawal
    > jak cieple buleczki...

    Ile by nie wydali to jest to grupa docelowa która przeprowadza
    prawdopodobnie większe transakcje niż Jaś Kowalski. No i liczy się prestiż.

  • 6. Data: 2004-11-09 13:31:03
    Od: "GANDALF" <b...@v...pl>

    A mi by sie podobała karta VISA MALUCH 126p
    czemu nikt takiej karty nie wymysli???

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-11-09 13:43:43
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Oplata roczna 600 zl
    > Ale nie widze jakie oproentowanie ;)

    650PLN.
    Co i tak nie wiele zmienia.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2004-11-10 08:51:02
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > A mi by sie podobała karta VISA MALUCH 126p
    > czemu nikt takiej karty nie wymysli???

    Pewnie dlatego, że (w odróżnieniu od Porsche czy Mercedesów) "maluchów" już
    się nie produkuje. Grupa docelowa karty 'VISA Platinum Fiat 126p' byłaby więc
    mocno wymierająca... ;-))

    m23m

  • 9. Data: 2005-01-01 17:32:46
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik "GANDALF" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    > A mi by sie podobała karta VISA MALUCH 126p
    > czemu nikt takiej karty nie wymysli???

    Bo to "zły" segment klientów dla KK :)

    Tomasz