  • 1. Data: 2004-11-09 07:54:16
    Temat: Internet dla 8 mln klientów PKO BP!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Prawdopodobnie już w najbliższych dniach klienci największego polskiego
    banku będą mieli dostęp do swojego konta poprzez Internet i centrum
    telefoniczne! Nieoficjalnie mówi się o 15 listopada. Skala całego
    przedsięwzięcia jest imponująca. Bank posiada największą bazę klientów
    spośród wszystkich instytucji działających w Polsce.
    wiecej:
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,7313

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-11-09 08:05:58
    Temat: Re: Internet dla 8 mln klientów PKO BP!
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:cmpt37$oqv$1@news.onet.pl...
    > Prawdopodobnie już w najbliższych dniach klienci największego polskiego
    > banku będą mieli dostęp do swojego konta poprzez Internet i centrum
    > telefoniczne! Nieoficjalnie mówi się o 15 listopada. Skala całego

    A ja namawiałem żonę do zamknięcia konta w PKO :)

  • 3. Data: 2004-11-09 08:51:11
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
> [...]
    > przedsięwzięcia jest imponująca. Bank posiada największą bazę klientów
    > spośród wszystkich instytucji działających w Polsce.

    z tekstu wynika, że Inteligo sobie, PKO BP sobie :]
    brak takze informacji czy bedzie wreszcie mozliwy dostep do operacji na
    kontach walutowych. Jeśli będzie taki dostęp możliwy, to rodzi się
    kolejne pytanie w jaki sposób nie płacić dwa razy temu samemu bankowi za
    dostęp via internet, raz do złotówek w Inteligo a drugi raz do waluty.

    Eh, boję się, że PKO BP niesmacznie zaskoczy...

    pozdrawiam
    --
    oboista

  • 4. Data: 2004-11-09 08:59:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    oboista <j...@p...onet.pl> wrote:
    > z tekstu wynika, że Inteligo sobie, PKO BP sobie :]

    tak. PKO BP sobie, a Inteligo sobie jako bankowosc bezposrednia. Pewnie
    taki stan bedzie trwal co najmniej do wdrozenia Allnovy. Ale marka zostanie
    :)

> [...]
    > kolejne pytanie w jaki sposób nie płacić dwa razy temu samemu bankowi
    > za dostęp via internet, raz do złotówek w Inteligo a drugi raz do

    mysle, ze przekonamy sie juz na dniach. Jesli tylko nic ich znowu nie
    zaskoczy ;) Mnie ciekawi ile beda miec klientow korzystajacych przez inet.

    > Eh, boję się, że PKO BP niesmacznie zaskoczy...

    e - dlaczego? Chyba pojde sobie juz teraz zalozyc konto i zobaczymy jak
    potem bedzie wygladac dodawanie intetu :D

  • 5. Data: 2004-11-09 11:01:35
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    oboista wrote:
    > kolejne pytanie w jaki sposób nie płacić dwa razy temu samemu bankowi
    > za dostęp via internet, raz do złotówek w Inteligo a drugi raz do
    > waluty.

    waluty chyba nie będzie a za dostęp do Inteligo przecież nic nie płacisz
    - kartę możesz zablokować a saldo miec 100 zł :-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-11-09 11:54:06
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    moje wrazenie jest takie, ze czym bardziej Inteligo zazebia sie z PKO BP tym
    bardziej sprada jakosc tego pierwszego

    ciekawe kiedy klienci Inteligo i PKO BP beda obslugiwani w jedym systemie
    komputerowym?

    coz przyjdzie powoli myslec o zamknieciu rachunku w Inteligo...

  • 7. Data: 2004-11-09 11:54:57
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 9 Nov 2004 12:54:06 +0100, gosc <s...@w...pl> napisał:

    > moje wrazenie jest takie, ze czym bardziej Inteligo zazebia sie z PKO BP
    > tym
    > bardziej sprada jakosc tego pierwszego

    A jaki to spadek jakości zauważyłeś?
    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 8. Data: 2004-11-09 12:34:23
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    blad napisał(a):
    > waluty chyba nie będzie a za dostęp do Inteligo przecież nic nie płacisz
    > - kartę możesz zablokować a saldo miec 100 zł :-)

    ale ja lubie inteligo i nie wiem dlaczego mialbym na nie narzekac,
    natomiast dobija mnie odstawanie po kilkadziesiat minut w kolejce do
    okienka walutowego aby wykonac najprostsza operacje zalozenia i
    likwidacji subkonta w PKO BP.

    --
    oboista

  • 9. Data: 2004-11-09 12:55:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    gosc <s...@w...pl> wrote:
    > ciekawe kiedy klienci Inteligo i PKO BP beda obslugiwani w jedym
    > systemie komputerowym?

    Za jakies 4 lata ja mysle ;)
    A spadek jakosci - chyba tylko problem z dodzwonieniem sie na call-center -
    tak nie zauwazylem zadnych zmian

  • 10. Data: 2004-11-09 13:00:45
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 9 Nov 2004 13:55:11 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > Za jakies 4 lata ja mysle ;)
    > A spadek jakosci - chyba tylko problem z dodzwonieniem sie na
    > call-center - tak nie zauwazylem zadnych zmian

    Problem z dodzwonieniem miałem raz - tydzień temu we wtorek jak były
    problemy z wypłatą z bankomatów PKO BP. Na szczęscie mają 0800 ;-)