  • 1. Data: 2004-11-08 21:50:13
    Temat: kiedy bedzie wiadomo jaka bedzie cena akcji na pierwszym notowaniu??
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    dopiero w dniu notowania?

  • 2. Data: 2004-11-08 22:25:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tapio napisał(a):
    > dopiero w dniu notowania?

    Pytaj na grupie _pl.biznes.wgpw_ poświęconej aukcjom i giełdom papierów
    wartościowych...

    K.

  • 3. Data: 2004-11-08 22:38:16
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 8 Nov 2004 22:50:13 +0100, "Tapio" <t...@g...pl> wrote:

    >dopiero w dniu notowania?

    wczesniej to u wrozki. ale za to trzeba zaplacic

  • 4. Data: 2004-11-08 22:52:26
    Od: "Walter Lui" <w...@t...yahoo.com>

    "Tapio" <t...@g...pl> wrote in message
    > dopiero w dniu notowania?

    W srode. Prognozy sa w granicach 23zl. Pytanie czy warto dokupic, bo
    sprzedawac na pewno poki co nie.

  • 5. Data: 2004-11-08 23:15:45
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    > W srode. Prognozy sa w granicach 23zl. Pytanie czy warto dokupic, bo
    > sprzedawac na pewno poki co nie.

    a tak sobie mysle, ze wartaloby podliczyc zyski i straty inwestorow

    zalozenia dosc proste wg mnie

    - inwestycja 10000 (nieoprocentowana przez miesiac ?)
    - realna inwestycja w akcje 1001 ?
    - realny kredyt 8999 :-))
    - oplaty za nabycie
    - oplaty przy sprzedazy
    ... pozostale do wymyslenia

    moze inwestorzy wysila sie i wylicza ile zrobili - wziawszy pod uwage np
    10/20/30% zysk z akcji po roku ?
    no chyba ze oczkujom milion, dwa albo wiency :-) to ni mom pytan

  • 6. Data: 2004-11-09 08:40:22
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Krab wrote:

> [...]
    > 10/20/30% zysk z akcji po roku ?
    > no chyba ze oczkujom milion, dwa albo wiency :-) to ni mom pytan

    U mnie wszystkie koszty mieszczą się na styk w 4% rabacie. Czyli każdy
    wzrost ponad 20,50 to zysk.