    From: "free" <n...@A...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zastrzezenie wysylania korespondencji przez Bank
    Date: Tue, 9 Nov 2004 11:17:48 +0100

    Kupiłem kilka lat temu mieszkanie od pewnego gościa, który ma konto w BZ
    WBK. Od tamtej pory otrzymuję z tego banku na nazwisko tego człowieka
    wszelkie możliwe bzdury, łącznie z wyciągami z konta i karty płatniczej.
    Kiedyś skrzętnie odsyłałem te kwity z obszernymi wyjaśnieniami, prośbami i
    żądaniami. A bank tę moją korespondencję olewał. Dałem więc za wygraną i
    wywalam teraz te papiery do śmieci.
    Nigdy nie zostanę klientem BZ WBK. Nie mam ochoty, żeby śmieciarze
    wiedzieli, ile zarabiam.