  • 1. Data: 2004-11-09 02:45:22
    Temat: UE Tax Directive
    Od: "boromir3" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Wraz z nastaniem 2005, wchodzi w zycie dyrektywa unijna na temat wymiany
    informacji pomiedzy bankami UE.

    Jakie informacje beda przekazywane do Polski i do jakich urzedow? Czy jak mam
    konto w Anglii to np. urzad skarbowy bedzie dostawal co miesiac wyciag mojego
    konta wraz z opercjami dokonywanymi na koncie za granica? (np. w Anglii).

    Czego dotyczy tak dokladnie ta dyrektywa i jakie informacje beda przekazywane
    przez banki zagraniczne do urzedow skarbowych w Polsce?

    Reasumujac:
    - czy urzad skarbowy bedzie wiedzial, ze Jan Kowalski z miasta X ma konto w
    banku Y w panstwie Z
    - jakie jeszcze dodatkowe informacje?

    Moze ktos cos wie na ten temat?